0

No products in the cart.

Return To Shop

دکوراسیون داخلی با رنگ سال ۲۰۲۱

دکوراسیون داخلی با رنگ سال ۲۰۲۱

در دنیای مد هر ساله به رنگ های خاصی گرایش وجود دارد و برای سال ۲۰۲۱ نیز موسسه‌ی پنتون رنگ های زرد و خاکستری را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. از این دو رنگ، خاکستری خنثی تر و زرد درخشان تر است، و در ترکیب با هم، طرح‌های جذاب و زیبایی را پدیدار می نماید.روش های زیادی برای استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی وجود دارد که می تواند فضا را دگرگون کند. اگر قصد دارید برای سال ۲۰۲۱ در دکوراسیون داخلی از این دو رنگ بیشتر استفاده کنید، همراه مان باشید چون قصد داریم بیشتر درباره‌ی دیزاین دکوراسیون داخلی با رنگ سال ۲۰۲۱ صحبت کنیم.

کمی درباره‌ی خصوصیات رنگ زرد و خاکستری

دکوراسیون داخلیبرای این که بتوانیم از این دو رنگ به بهترین شکل در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم و طرح های خوش‌منظر و زیبایی را خلق بنماییم، باید با ویژگی هایی که این دو رنگ را به آنها می شناسند، تا حدی آشنایی داشته باشیم.

زرد؛ درخشان و پرشور و گرمابخش

زرد رنگی است که با خورشید و پرتو آفتاب شناخته می شود و در ما احساس نشاط و گرمی را به وجود می آورد.

رنگ زرد در ترکیب با رنگ هایِ خانواده سیاه در ما یک جور احساسِ کهن را بیدار می کند و با حیواناتِ شکارچی ارتباط می یابد و از این نظر، مرموز و در عین حال پرابهت است. به یک کلام، ترکیب زرد و سیاه قدرت را به خاطر می آورد.

خاکستری؛ بی طرف و امن و امروزی

رنگ های خنثی همچون خاکستری، احساس اطمینان و دوام را به ذهن متبادر می سازند و از این جهت تاریخ مصرف ندارد و همواره مدرن و امروزی به نظر می رسند.

رنگ خاکستری تُناژهای متفاوت از خاکستری روشن، خاکستری کرم، خاکستری مایل به قهوه ای، خاکستری بژگونه و خاکستری زغالی و گرم را در بر می گیرد که هر کدام مایه های خود را دارند و احساسات متنوعی را در ما بر می انگیزاند.

خاکستری با رنگ های دیگر رقابت نمی کند و حالتی خنثی دارد، بدین جهت، این رنگ برای سطوح انتخاب بسیار مناسبی است.

به کار بردنِ خاکستری در کنار زرد، نقش سپری را ایفا می کند که از درخشندگیِ این رنگ می کاهد و تعادل را برقرار می سازد.

در سال ۲۰۲۱ که یک سال از ظهورِ گسترده کرونا ویروس می گذرد، ترکیب این دو رنگ آن چیزی است که بدان نیاز داریم، یعنی از یک سو انرژی و حرارتِ خورشید و از سویِ دیگر امنیت و اطمینانی هر روزه، که با خانه نشینی ها به تکرار نرسد.

دکوراسیون داخلی با رنگ سال ۲۰۲۱

استفاده از زرد و خاکستری در دکوراسیوناز بهترین و ساده ترین روش ها برای انرژی بخشیدن به فضا استفاده از موج ها و بارقه هایِ رنگی است و رنگ زرد از بهترین رنگ هایی که می توان برای این کار استفاده کرد.

استفاده از زرد در دکور خانه گرمای خورشید را هدیه می دهد و در کنار خاکستریِ بالش ها، رومیزی هایِ کتانی و سایر اکسسوری ها، به طرح هایی تماشایی می انجامد.

در دکوراسیون های مدرن و مینیمال، استفاده از رنگ های طیفِ نقره ای و خاکستری، می تواند آینده نگری را انتقال دهد و نوین و امروزی جلوه کند.

با ترکیب زرد و خاکستری، انرژی و اطمینان به فضا وارد می شود و محیطی پذیرا و مطبوع شکل می گیرد.

بازدیدها: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *