0

No products in the cart.

Return To Shop

ساخت مصنوعات چوبی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

چوب از دیرباز از متریال های اصلی برای ساخت انواع اقلام بوده است و امروزه نیز در دکوراسیون داخلی به طور رایج و گسترده مورد استفاده است.ساخت مصنوعات چوبی شامل انواع لوازم دکوری، کابینت و کمد دیواری، میز و صندلی، کتابخانه، ویترین و قاب آینه و … می شود که به طور عمده در سبک های دکوراسیونی که بر پایه مواد چوبی شکل می گیرند، مانند سبک کلاسیک و روستیک، مورد استفاده می باشد.

با این حال، گستردگی استفاده از چوب به حدی است که هیچ سبک خاصی نمی شناسد و کم تر خانه ای را می توان مشاهده کرد که در آن هیچگونه لوازم چوبی به کار نرفته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2833″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f7f7f7″][vc_column][vc_column_text]

برخی از خدمات ارائه شده در زمینه ی اجرا و ساخت مصنوعات چوبی:

[/vc_column_text][dt_vc_list]

  • ساخت انواع کابینت های چوبی آشپزخانه، کابینت های ام‌دی‌اف و ممبران و هایگلاس و …
  • ساخت جزیره آشپزخانه با چوب.
  • ساخت انواع چهارچوب های چوبی.
  • ساخت میز تلویزیون و پنل تی وی وال.
  • ساخت و پیاده سازی دکورهای چوبی.
  • ساخت کانتر و میز پذیرش چوبی.
  • ساخت و اجرای کنسول های چوبی.
  • ساخت کتابخانه چوبی.
  • ساخت میز و نیمکت های چوبی.
  • ساخت درب های چوبی.
  • و …

[/dt_vc_list][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2834″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

هزینه ساخت مصنوعات چوبی نیز براساس پروژه مدنظر محاسبه می شود و معمولا به طرح و حجم و نوع چوب به کار رفته، میزان پرداخت چوب، متراژ و … بستگی دارد.

برای تهیه محصولات چوبی از انواع چوب های طبیعی و صنعتی استفاده می شود. در زیر، به طور خلاصه، برخی از چوب‌های مورد استفاده برای ساخت مصنوعات چوبی معرفی شده اند:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f7f7f7″][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

چوب راش

از رایج ترین چوب های مورد استفاده در ایران است که به رنگ روشن مایل به قرمز و صورتی می باشد و بافتی نسبتاً مقاوم و با قابلیت پرداخت بالا دارد.

چوب گردو

چوب گردو در رنگ های قهوه ای تیره و روشن و با رگه های مختلف موجود است و بیشتر برای پروژه های تزئینی مورد استفاده می باشد.

چوب بلوط

چوب بلوط در رنگ های متنوعی یافت می شود و به صورت چوب بلوط سفید و در انواع توناژهای قرمز قابل مشاهده است. از چوب بلوط به ویژه برای ساخت پارکت و کفپوش های چوبی استفاده می شود.

چوب چنار

چوب چنار در طیف رنگی سفید تا قرمز متمایل به قهوه ای و با لکه های صدفی دیده می شود. این چوب به خوبی رنگ پذیر و چسب خور است و به ویژه برای ساخت مبلمان و دسته و ابزارهای صندلی مورد استفاده می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازدیدها: 30