0

No products in the cart.

Return To Shop

بازسازی سرویس بهداشتی منزل

سرویس حمام و دستشویی از ضروری ترین بخش های هر خانه است که بازسازی آن معمولا کمی دشوارتر خواهد بود. در این قسمت از منزل، احتمال خرابی و آسیبِ زیادی وجود دارد و ممکن است شاهد پوسیدگی لوله ها، عایق سازی نامناسب و نشت آب، شکستگی کاسه توالت و روشویی و غیره باشیم. از این رو، بازسازی سرویس بهداشتی منزل از اولویت های اصلی در پروژه های بازسازی منزل است. از سوی دیگر، در حین بازسازی می توان دکوراسیون تازه ای هم برای این فضا در نظر گرفت و طراحی متفاوتی را برای پوشش کف و دیوارها اجرا کرد.

نوسازی سرویس

اصولا پیش از شروع بازسازی و تغییر مدل سرویس بهداشتی، بهتر است الگویی از طرح جدید در ذهن داشته باشید و با کسانی که قرار است از این فضا استفاده کنند مشورت نمایید.

مسئله ی دیگر، بودجه ای است که برای نوسازی سرویس در نظر می گیرید. هزینه های زیادی در پروسه ی نوسازی ممکن است پیش بیاید و حتما بهتر است از قبل برآوردی درباره ی آن داشته باشید.

همچنین، برای حمام و توالت، فرآیند بازسازی شاید بیشتر از زمان پیش بینی شده به طول بیانجامد، از این رو، بهتر است ۲۰٪ از بودجه را برای هزینه ها و اتفاق های غیرمنتظره کنار بگذارید.

تغییر نقشه حمام و دستشویی

اگر به این نتیجه رسیده اید که محل وان یا دوش سرویس را تغییر دهید، احتمالا لازم خواهد بود که در چیدمان و نقشه ی فضا هم دست ببرید و لوله کشی ها را متناسب با آن جا به جا کنید.

در طراحی جدید، اگر فضای مناسب را داشته باشید، می توانید قسمتی هم برای روشویی و کابینت در نظر گرفته و از پنل ها و اسلب های سنگی استفاده کنید. کابینت و پنل سنگی، برای سرویس بهداشتی، فضایی شیک و امروزی را پدید می آورد.

رنگ و متریال مناسب برای بازسازی سرویس بهداشتی

از آنجا که بازسازی حمام و دستشویی کاری وقت‌گیر و پردردسر است، بهتر است دکور این قسمت را با دقت انتخاب کنید و به سراغ متریال ها و رنگ هایی بروید که تا مدت ها دوام داشته باشند. به طور مثال، رنگ های تند چشمگیرند ولی ممکن است در بلند مدت شما را دلزده کنند؛ در حالی که رنگ های خنثی و کلاسیک همیشه جذابیت های خاص خود را خواهند داشت.

نوسازی تاسیسات

تاسیسات سرویس بهداشتی از مهم ترین بخش هایی است که در پروسه بازسازی باید به آن توجه داشته باشید. اگر لوله ها در جایی نشت دارند یا پوسیده شده اند باید تعویض شوند. ابزارها و شیرآلات نیز در زیبایی و کاربرد فضای حمام و دستشویی بسیار مهم اند و اگر کهنه شده اند لازم است عوض شوند.

نورپردازی

افزون بر این، نورپردازی نیز در ایجاد محیط مطلوب تاثیر بسزایی دارد و اگر قصد داشته باشید منابع نوری حمام و دستشویی را تغییر دهید، معمولا سقف کاذب لازم است تخریب شود تا سیم کشی برای محل جدید چراغ ها انجام شود.

تهویه مناسب برای سرویس حمام و دستشویی

برای سرویس های بهداشتی کوچک یا سرویس هایی که پنجره ندارند، فراهم کردن تهویه مناسب بسیار ضروری است. یک فن مناسب از ورود بوی نامطبوع به خانه جلوگیری می کند و تراکم بخار حمام را کاهش می دهد. بدین منظور، بهتر است از فن‌ها و سیستم های تهویه ای استفاده کنید که دارای سویچ تایمر هستند و پس از خروج شما تا مدتی روشن می مانند.

بازدیدها: 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *