0

No products in the cart.

Return To Shop

ترفندهای ارزان قیمت برای شیک نشان دادن منزل

همیشه لازم نیست هزینه های گزافی کنیم تا چیدمان منزل را تغییر دهیم. اگر بودجه محدودی برای نوسازی و تغییر و تحول دکوراسیون منزل در اختیار دارید، با صرف هزینه ای کم نیز می توانید طراحی های چشم گیری را به اجرا بگذارید. با بهره گیری از برخی نکات و ترفندها، می توانیم در خانه های خود احساس راحتی داشته باشیم و فضایی شیک را با کم ترین هزینه پدید آوریم. همراه‌مان باشید تا ترفندهای ارزان قیمت برای شیک نشان دادن منزل را مرور کنیم.

از تزئینات گچی سقف استفاده کنید

تزئینات گچی سقفجزئیات بیشتر به طراحی منزل شما غنا می بخشد. یکی از راهکارهایِ مقرون به صرفه برای تزئین سقف اتاق، استفاده از تزئینات گچی است. ابزارهای گچی، مثل کناف، که در سقف اتاق استفاده می شود چندان گران نیستند ولی ظاهر خانه را متمایز و جذاب می کنند.

گل و گیاهان سبز خانگی را از یاد نبرید

گیاهان آپارتمانیدر سبک ها و طرح های جدید دکوراسیون منزل، استفاده از گل ها و گیاهان زینتی بسیار رایج است. برای خرید گیاهان خانگی، هزینه چندان زیادی لازم نیست و با کم ترین هزینه می توانید چند گلدان گیاه تهیه کنید و سرزندگی و نشاط را به خانه خود بیاورید.

کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

کابینت های آشپزخانهنقش کابینت ها در زیبایی و شیک بودنِ فضای آشپزخانه بسیار زیاد است، اما هزینه تعویضِ کابینت به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. برای این که با هزینه کم بتوانید جلوه مدنظر را برای کابینت ها ایجاد نمایید، می توانید درهای کابینت را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنید یا دستگیره کابینت ها را عوض کنید.

کیفیت محصول را مدنظر داشته باشید

اگر در مرحله خرید هستید و می خواهید اشیاء دکوری و تزئینی را خریداری کنید، به دنبال اجناس و محصولاتی باشید که از دوام و طول عمر بالایی برخوردارند. دوام محصول در بلند مدت باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می‌شود.

از رنگ ها غافل نشوید

نقاشی منزلشما می توانید بسیاری از وسایل و اشیاء منزل را به رنگ دلخواه خود درآورید. ترکیب رنگ ها بیش از هر چیز در نمای خانه شما تاثیرگذار است. پس، سعی کنید از رنگ ها و هارمونی های مختلف در منزل بهره بگیرید.

به بازار لوازم کار کرده نگاهی بیاندازید

گاهی اوقات در بازارهای اجناس کار کرده، اسباب و لوازم بسیار خوبی به قیمت کم به فروش می رسد. اشیاء تزئینی قدیمی، مبلمان یا میز و صندلی، از جمله مواردی است که در این بازارها به خوبی یافت می شود و چهره دیگری به منزل شما می بخشد.

از مهارت خود استفاده کنید

با کمی خلاقیت و مهارت می توانید وسایلِ دست ساز بسیار زیبایی پدید بیاورید. در این حالت هم امکانِ شخصی‌سازی وجود دارد و هم نسبت به چیزی که با دستانِ خود خلق کرده اید احساس نزدیکی خواهید کرد. ناگفته نماند که با این کار در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

خانه را تمیز و مرتب نگه دارید

تمیز کردن منزلسرانجام، به عنوان آخرین نکته، سعی کنید محیط منزل را تمیز و به دور از آلودگی حفظ کنید. فضایی که درهم و برهم باشد اصلا شیک به نظر نمی رسد. برای اینکه بدون هیچ هزینه ای، خانه ای چشم نواز و دلنشین داشته باشید، به نظافت منزل تان توجه کنید.

بازدیدها: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *