0

No products in the cart.

Return To Shop

ترند های سال ۲۰۲۰ در دکوراسیون داخلی

هر ساله طرح های مختلفی از دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار گرفته  و به اصطلاح ترند می شوند. طراحان به دقت سیر تحولات در دکوراسیون داخلی را بررسی کرده اند تا جدیدترین ایده های طراحی برای سال ۲۰۲۰ مشخص شوند. اگر قصد بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل را دارید، با خواندن این مطلب می‌توانید با بعضی از مهم ترین ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۰ آشنا شوید.

پالت رنگ دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰، رنگ های گرم و اشباع جایگزین رنگ‌های خنثی شده است. طرح‌های رنگی گرم نه فقط برای رنگ دیوار، بلکه برای مبلمان و کاشی کف نیز بیشتر استفاده می شوند.

رنگ آبی

رنگ آبی، به ویژه رنگ های آبی اشباع، از محبوب ترین گزینه های انتخاب رنگ ۲۰۲۰ است. این رنگ را برای دیوار، مبلمان و اکسسوری‌هایِ آشپزخانه و اتاق نشیمن می توانید به کار ببرید.

رنگ صورتی

طرح های رنگیِ آجری و صورتیِ مرجانی، امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. البته بهتر است از هر رنگ صورتی‌ای که شما را به یاد عروسک باربی می‌اندازد صرف نظر کنید و بیشتر به دنبال طیفِ رنگیِ صورتی کم رنگ و سرخ‌گون باشید.

رنگ سبز

تمامی رنگ‌مایه‌های سبز هم در بسیاری از طرح‌های داخلی ۲۰۲۰ دیده می‌شوند. سبزهای تیره، و به ویژه سبز زمردین، برای رنگِ پارچه‌ رومبلی و صندلی هایِ دسته دارِ پشت میز، به کار می‌روند.

متریال های معماری سبز

به دلیل آگاهی بیشتر مردم نسبت به اهمیت متریال های سازگار با محیط زیست، استفاده از متریال ها و مصالح با‌دوام و دوستدار طبیعت، با استقبال مواجه شده است. این علاقه هم در نوع متریال و هم در انتخاب رنگ های گرم و عناصر طبیعی، خود را نشان داده است.

سنگ های طبیعی

سنگ ها و کریستال های طبیعی از دیگر طرح های مورد توجه است. سنگ هایی که هزاران و حتی میلیون ها سال در زیر زمین مانده اند تا شکل بگیرند، قطعا جلوه ای منحصر به فرد و زیبا به فضای خانه می بخشند.

خوشبختانه سنگ های طبیعی در انواع طرح ها و رنگ های گوناگون موجود است و از این نظر هیچ کمبودی برای ترکیب و هماهنگیِ رنگ طبیعی سنگ با سبک و طرح منزل وجود ندارد.

کاغذ دیواری در سقف

یکی از راه‌های جدید برای ایجاد کنتراست در فضای خانه، کاغذ دیواری کردن سقف اتاق است. طرح‌های الگومحور کاغذ دیواری برای سقف، ترند طراحی داخلی ۲۰۲۰ است. کاغذ دیواری سقف هم ظاهری جذاب و شگفت انگیز ایجاد می نماید و هم چون دور از دسترس است، نیاز چندانی به نگهداری ندارد.

استفاده از طرح‌های شیشه‌ ای

استفاده از شیشه نیز در سال ۲۰۲۰ بسیار رایج شده است. می‌توانید از شیشه برای ایجاد پنل یا پارتیشن بین اتاق ها استفاده کنید یا حتی برای اینکه فضای پر فروغی داشته باشید می توانید یک دیوار را کاملا شیشه ای در نظر بگیرید.

استفاده از آینه های رنگی در کنار گلدان و ظروف زینتی نیز باعث افزایش نورِ درون خانه شده و نمایی ویژه فراهم می‌آورد.

دکوراسیون فضای کاری خانه

در سال ۲۰۲۰ افراد زیادی مجبور به کار از خانه شدند و به همین دلیل، فضای اتاق کار، اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰ یافته است. بهتر است محیط کار جدا از فضای زندگی شخصی در نظر گرفته شود، اما در عین حال، لازم است این فضا از شور زندگی سرشار باشد. از این رو، لوازمی را در اتاق کار قرار دهید که احساس آرامش و خلاقیت را القاء کنند. گلدان گیاه طبیعی از این نظر انتخاب بسیار خوبی است. همچنین می توانید برای این محیط، یک میز و صندلی شیک چوبی در نظر بگیرید. بسیاری از ایده‌های طراحی داخلی ۲۰۲۰ برای اتاق کار نیز قابل اجراست.

بازدیدها: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *