0

No products in the cart.

Return To Shop

دکوراسیون اتاق کار در خانه

دکوراسیون اتاق کار در خانه

اگرچه اتاق کار شما در منزل مکانی جهت دورکاری یا صرفاً گوشه ای برای پرداخت قبوض و سازماندهی کارها می باشد، اما می تواند بیشتر از یک میز فلزی و صندلی اضافی که در گوشه ای اضافی جای گرفته است باشد.در واقع  دکوراسیون داخلی این اتاق می تواند منعکس کننده ی طراحی و راحتی خانه شما باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا با 9 نکته کلیدی برای دکوراسیون اتاق کار در خانه آشنا شویم .

اتاق کار رویایی خود را با این نکات بسازید.

 بهترین اتاق را انتخاب کنید

به احتمال زیاد ساعات زیادی را در دفترکار خانه خود سپری خواهید کرد، بنابراین فضای مناسبی را برای آن انتخاب کنید.( برای مثال به جای آنکه فضای پنجره داری را به اتاق مهمان که به ندرت استفاده میشود اختصاص دهید، آن را برای اتاق کار خود در نظر بگیرید. )

ظاهر را به کاربرد ترجیح ندهید

میز کار، قفسه ها و انبار شما باید به شما خدمت کنند نه برعکس. قبل از هزینه کردن، شرایط کاری خود را در نظر داشته باشید و سپس به دنبال مبلمان و وسایلی باشید که هم زیبایی و هم کاربرد داشته باشند.

مبلمان اداری خانگی به جای ایجاد اتاقکی بی روح باید متناسب با سایر اتاق های خانه شما باشند. اگر خانه شما دارای دکوراسیون سنتی است، اگر فضای کافی دارید چوب گرم و صندلی های نرم و راحت یا یک مبل دو نفره، عالی است.  یک دفتر کار خانگی امروزی می تواند از قطعات هنری یا مبلمان فلزی مدرن برخوردار باشد.

برای یک صندلی عالی هزینه کنید.

شما ساعت ها را روی صندلی دفتر خود می نشینید، پس یک صندلی زیبا، راحت و مقرون یه صرفه انتخاب کنید.

 دیوارها را به رنگی که دوست دارید، رنگ آمیزی کنید

برای دکوراسیون اتاق کار در خانه ، رنگ های اداری را فراموش کنید.  شما به رنگی نیاز دارید که موتور شما را روشن کند!  برای برخی از افراد این رنگ روشن و شاد مانند نارنجی یا سبز لیمویی است.  برخی، رنگ هایی آرام مانند سبز گیاهی یا آبی دریا را ترجیح میدهند. درباره چگونگی تأثیر برخی از رنگها بر روحیه شما بیشتر بدانید.

برای خود چشم اندازی درنظر بگیرید.

میز را در جایی قرار دهید که بتوانید به چیزی جالب تر از یک دیوار خالی خیره شوید (حتی اگر رنگ آن را دوست دارید) وقتی نگاهی به کامپیوتر می اندازید.  نور طبیعی یک پنجره ایده آل است، اما اگر در فضای بدون پنجره هستید، یک تصویر زیبا بالای میز آویزان کنید، یا صندلی خود را به سمت در قرار دهید.

لوازمی برای راحتی خود داشته باشید

اگر به دنبال ظاهری مدرن باشید، موارد بیشتری را انتخاب کنید که احساس راحتی دفترکار خانه شما را تقویت کنند، مانند یک لیوان زیبا برای نگهدارندی مداد، دفترچه یادداشت های مرسوم،  کاغذ یادداشت های چسبی و یک سطل زباله تزئینی.  تابلوی اعلانات خود را در یک پارچه زرق و برق دار بپیچید و  قفسه های کتاب را پشت پرده ها پنهان کنید و عکس هایی الهام بخش  را بر روی دیوارها آویزان کنید.

از فضا به درستی استفاده کنید

برای برداشتن کاغذها و تجهیزات اداری از روی میز، قفسه هایی را به دیوار نصب کنید و از پوشه های پرونده عمودی روی میز استفاده کنید تا کاغذهای مهم را دور از دسترس نگه دارید. آیا شما یک پرونده ساز هستید؟ اگر میخواهید کاغذهای شما مانند کوه روی هم انباشته نشود میتوانید یک سبد خوب برای نکهداری نامه ها، یادداشت ها و کاغذهای خود تهیه کنید. اگر میز کار تمیز را ترجیح می دهید، کشویی را برای کاغذهای روزمره خود در نظر بگیرید.  جعبه ی مکعبی چوبی یا فلزی یک جایگزین جالب برای قفسه های کتاب است،  زیرا از هر فضایی می توان برای نگهداری کتاب ها و گیره ها استفاده کرد.

از نوآوری های خود استفاده کنید.

برای زیباسازی رایانه، چاپگر و تلفن، کار زیادی نمی توانید انجام دهید، اما می توانید سیمهای ناخوشایند را پنهان کنید. با اطمینان از نزدیک بودن تجهیزات به محل های خروجی و دسترسی آسان در صورت نیاز به پریز برق، کار را شروع کنید. میتوانید یک کاور پارچه ای را دور سیم های روی میز بپیچید. و آن را در زیر   درپوش پلاستیکی یا فلزی که به هدایت سیمها از طریق سوراخ میز کمک می کند، قرار دهید.

اجازه دهید نور کافی درون فضای اتاق باشد

در اینجا یک ایده روشن وجود دارد که مطمئن شوید دفتر شما نور کافی برای کاهش خستگی چشم و سردرد را دارد.  مانیتور رایانه را طوری قرار دهید که از پنجره یا چراغ سقفی، نور خیره کننده ای تابیده نشود.  و برای روشنایی کار چراغ کوچکی را روی میز قرار دهید.

به خودتان انگیزه بدهید.

یک قطعه ی هنری، قاب عکسی خاص روی میزتان، به شما انگیزه برای انجام کار می دهد.یا ممکن است عکس فرزندانتان به شما یادآوری کند که همه کارها را برای آنها انجام می دهید.

بازدیدها: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *