0

No products in the cart.

Return To Shop

دکوراسیون داخلی خانه لیونل مسی

خانه مسی

ستارگان فوتبال معمولا در خانه های مجلل و باشکوه زندگی می کنند. این مورد برای فوق ستاره آرژانتینی، لیونل مسی، نیز صادق است.خانه لیونل مسی در بارسلونا به شکل یک توپ فوتبال طراحی شده است و تمام ویژگی های یک خانه مدرن و شیک را در خود دارد.در ادامه به داخل ویلای خانگی ستاره آرژانتینی قدم خواهیم گذاشت و دکوراسیون داخلی خانه لیونل مسی را مشاهده خواهیم کرد.

خانه لیونل مسی کجاست؟

خانه مسی یکی دیگر از مجلل ترین خانه‌های جهان است. مسی که در شهر بارسلونا-اسپانیا زندگی می‌کند، خانه‌ای به وسعت 10000 متر مربع دارد. وی این این خانه را در 2010 خریداری و بازسازی کرده و تا هم اکنون نیز در آن زندگی می‌نماید. ارزش خانه مسی تقریبا 12 میلیون دلار برآورد شده است.

خانه لیونل مسی در منطقه اعیان‌نشین بلامار و در ۳۲ کیلومتری حومه شمالی بارسلونا واقع شده است. فاصله این خانه تا استادیوم نیوکمپ تنها ۱۹ کیلومتر است و زمین تمرین باشگاه بارسلونا نیز به آن بسیار نزدیک می باشد.

خانه مسی توسط معمار Luis Garrido طراحی شده و در سراسر آن اِلمان های فوتبالی به کار رفته است.

نمای خارجی خانه مسی

خانه لیونل مسی به صورت دایره‌وار و از بالا شبیه به یک توپ فوتبال می باشد که نیمی از سقف آن شیشه ای و نیم دیگر چمن است.

این عمارتِ مدور در مرکز یک مستطیل قرار گرفته است که زمین بازی فوتبال را به خاطر می آورد. نیمه‌ی ورودی این مستطیل چمن شده است و نیمه‌ی پشتی نیز یک استخر بسیار وسیع محسوب می شود.

  همچنین، یک باغ کوچک نیز در بیرون خانه مسی وجود دارد که او در آن جا اوقات فراغت خود را با همسر و فرزندانش سپری می کند.

گفته می شود به دلیل محدودیت های زیست محیطی پرواز بر فراز این خانه ممنوع اعلام شده است.

دکوراسیون داخلی عمارت مسی

قطعا طرفداران لیونل مسی دوست دارند شکل و شمایل درون این خانه جذاب را هم ببینند. علی رغم این موضوع، فضای داخلی خانه حریم شخصی ستاره آرژانتینی محسوب می شود و تصاویر چندان زیادی از آن منتشر نشده است. با این حال، آن چنان که از تصاویر منتشر شده می توان دید، داخل این عمارتْ ساده ولی در عین حال شیک و لاکچری است.

دکوراسیون داخلی خانه مسی براساس تم مدیترانه ای شکل گرفته است و به سیاق خانه های این سبک، در منزل او هم رنگ های گرم و روشن با یکدیگر ترکیب شده و متریال های طبیعی مثل چوب فراوان به کار رفته است.

عمارت مسی پنجره های بسیار بزرگی هم دارد که در پیرامون آن چندین تراسِ چوبی قرار گرفته است. این پنجره ها باعث رسیدن نور خورشید به تمام قسمت های داخلی خانه می شود.

علاوه بر نورگیر بودن، پنجره ها و تراس های وسیع، چشم اندازی پانورامیک از تپه های اطراف کاتالان و ساحل مدیترانه را پیش چشم قرار داده است.

کف پوش خانه مسی نیز همانند تراس ها در بعضی از بخش های داخلی از جنس چوب استفاده شده است که به آن کیفیتی طبیعی داده است.

در تصویری که مسی به همراه فرزندش در حال استراحت دیده می شود، مبلمان اتاق نشیمن را هم می توان ملاحظه کرد که یک کاناپه ی گسترده است که ترکیبِ رنگ آن با رنگِ کاغذ دیواریِ اتاق هماهنگ شده است.

لیونل مسی در حال حاضر سه فرزند دارد و فضای داخل خانه او به اندازه کافی بزرگ و وسیع طراحی شده است که برای خانواده پرجمعیت او کافی باشد.

بازدیدها: 700

یک پاسخ به “دکوراسیون داخلی خانه لیونل مسی”

  1. سارا گفت:

    خدایی خونش خیلی باحاله، دیگه لازم به جاهای تفریحی ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *