0

No products in the cart.

Return To Shop

دکوراسیون خانه ایلان ماسک

خانه ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، این نابغه دنیای تکنولوژی بیش از 39 میلیارد دلار ثروت دارد که وی و شرکت‌های تحت نظرش جمعا 7عمارت به ارزش کلی 100 میلیون دلار در آمریکا را به نام خود کرده اند. او در ماه دسامبر اعلام کرده است که خانه‌های مجللش را در لس‌آنجلس به مبلغ چهل میلیون و نهصد هزار دلار فروخته است و از کالیفرنیا به تگزاس نقل مکان کرده تنها به این دلیل که بتواند روی پروژه فرستادن بشر به کره مریخ تمرکز کند.همراه ما باشید تا با دکوراسیون خانه ایلان ماسک آشنا شویم .

خانه های خریداری شده ایلان ماسک:

دکوراسیون یکی از خانه های ایلان ماسک که به قیمت 17 میلیون دلار خریداری شده و گفته شده که در حال حاضر ارزش این عمارت به 22 میلیون دلار رسیده است به شرح زیر است.

  • این عمارت 1880 مترمربع فضا دارد و در کنار 7 اتاق خواب بزرگ، ازیک کتابخانه دو طبقه نیز برخوردار است.
  • سقف آشپزخانه این منزل مجلل با استفاده از آجرهای قدیمی ساخته شده و نمای شگفت‌انگیزی به جلوه خانه بخشیده است.
  • در کنار استخر بزرگ قصر، یک زمین تنیس بسیار زیبا نیز تعبیه شده است.

یک سال پس از خرید اولین خانه، ماسک عمارت دیگری را در همان خیابان به قیمت 6.75میلیون دلار خرید. این ساختمان شگفت‌انگیز برای 30سال محل زندگی بازیگر محبوب، جین وایلدر  بوده و با بیش از 200 مترمربع از محبوبیت و زیبایی خاصی برخوردار است.

منزل دیگر این مرد ثروتمند، قدمت 100ساله دارد، این عمارت 1500 مترمربع فضا داشته و در شهر هیلزبورو کالیفرنیا قرار گرفته و در کنار قدمت صد ساله‌اش، 10 اتاق خواب، نمایی منحصر به فرد از خلیج شهر، مسیرهای کوه‌نوردی و یک سالن رقص زیبا دارد. ماسک در سال 2017این ملک را به قیمت 23 میلیون دلار خریده است.

عمارت بعدی در 24 کیلومتری مرکز شهر لس‌آنجلس قرار گرفته و در کنار بوته‌های بلند اطراف برای حفظ حریم خصوصی ساکنان، پنجره‌هایی از سقف تا کف دارد تا حداکثر میزان نور ممکن را به داخل ساختمان هدایت کند. و به همین شکل خرید بهترین خانه ها از بهترین نقاط دنیا توسط این مرد ادامه دارد.

دکوراسیون خانه ایلان ماسک:

اما تعجب میکنید وقتی بشنوید این غول دنیای تکنولوژی، اینک در یک واحد کوچک به ارزش تنها 50 هزار دلار و فقط 400 فوت مربع یعنی حدوداً 37 متر مربع وسعت دارد، اقامت میکند. در حال حاظر ایلان ماسک بنیانگذار تسلا و ثروتمند‌ترین مرد جهان یک باب از کاسیتا را تهیه و شروع به زندگی در آن کرده است.

ویژگی جالب توجه این خانه تاشو بودن آن است بطوریکه در مواقع مورد نیاز بعضی قسمتهای آن بصورت کشوئی باز شده و فضای بزرگتری را ارائه می‌نماید. خانه وی دارای یک نشیمن، یک آشپزخانه، یک حمام، و یک اتاق خواب است. از عجیب ترین خاصیت این خانه ها خاصیت حمال بودن آن است که باعث شده ماسک هر کجای کشور که قصد رفتن به آن را داشت خانه خود را نیز با خود حمل کند ودر هر نقطه دلخواه اطراق کند.

خانه‌های پیش ساخته کاسیتا، محصول شرکت ساختمانی باکسابل (Boxabl) مستقر در لاس‌وگاس هستند. مساحت این خانه‌های کوچک تنها 34 متر مربع است و تنها با هدف خانه دار شدن تمام قشر جامعه به بازار عرضه شده اند. این خانه‌ها شامل آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن هستند و چهل و نه هزار و پانصد دلار قیمت دارند. شیوه زندگی نقلی در این خانه همانند یک آپارتمان تک‌خوابه است. اتاق خواب روبروی آشپزخانه واقع شده است و در ورودی به عنوان جدا کننده دو فضا عمل می‌کند.

در منازل کاسیتا اتاق خواب و قسمت نشیمن با یک نیمکت و میز چایخوری تفکیک شده است. حمام در کنار آشپزخانه تعبیه شده و در داخل آن دوش، سرویس بهداشتی، دراور و آینه‌ای با نور پس زمینه مناسب قرار داده شده است.

اشپزخانه این خانه های پیش ساخته روبروی نشیمن طراحی شده و مجهز به یک ماشین لباسشویی و خشک‌کن، فضای اتوی مخصوص و سامانه کنترل دماست. این تجهیزات در درون اتاقی به ارتفاع 2.8 متر جا داده شده است.

امتیازات خانه های پیش ساخته:

در ساخت این منازل به جای میخ وچوب یا گچ و سیمان از فولاد، بتن، عایق فوم و روکش‌های چند‌لایه استفاده شده و از استقامت کافی برای مقابله با حوادث طبیعی برخوردارند. از طرفی خانه های باکسابل طوری طراحی و برنامه نویسی شده‌اند که به راحتی با کامیون یا تریلر قابل حمل باشند. طول 6 متری خانه ها به هنگام انتقال از مکانی به مکان دیگر قابلیت جمع شدن تا حدود 2.5 متر را دارد، بنابراین صاحبان این خانه ها میتوانند به هر منطقه یا محیطی به راحتی نقل مکان کنند.

با وجود محبوبیت روزافزون کمپانی باکسل تا کنون تنها سه خانه کوچک از این مدل ساخته است. این شرکت در نظر دارد به خاطر استقبال گرم مشتریانش هر 90 دقیقه یکی از خانه های متحرک را به بازار عرضه کند. به این ترتیب تا پایان سال 2022 حدود 3600 خانه، آماده تحویل به مشتریان خواهد بود.

بازدیدها: 82

یک پاسخ به “دکوراسیون خانه ایلان ماسک”

  1. مریم گفت:

    عالی بود
    مطلب جالبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *