0

No products in the cart.

Return To Shop

دکوراسیون داخلی زمستانی

دکوراسیون داخلی زمستانی

اگر شما هم فکر می کنید با آمدن فصل سرما و با زیادتر شدن ساعت ماندنتان در خانه دلتان می خواهد تغییری اساسی ایجاد کنید، تغییر دکوراسیون داخلی دهید. این کار هم سرگرم کننده و مفرح است و هم سبب می‌شود بسته به فصلی که در آن هستید با تغییر دکور در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. ما قصد داریم چند ایده زیبا و ساده برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی برایتان بیاوریم تا تزیینات زمستانی زیبا و دلنشینی داشته باشید. ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش‌های دکوراسیون داخلی زمستانی را در استودیو معماری فراز بیابید.

ارازن‌ترین و آسان‌ترین روش‌های طراحی دکوراسیون داخلی زمستانی را تنها با اجرای چند ایده ساده، میهمان خانه‌های خود کنید. نمونه ای از این ایده ها عبارتند از:

استفاده از فلزاتی چون مس:

فلزات جزء ویژگی‌های بارز دکوراسیون زمستانی هستند بطوری که یکی از فلزات ترند در طراحی و دکوراسیون داخلی زمستانی فلزمس است. مس با بازتاب نور روشنایی فضا را بیشتر می‌کند. امروز مس در بسیاری از مبلمان، وسایل روشنایی، گلدان‌ها، نقاشی‌ها، اشیاء و یا قفسه‌ها دیده می‌شود. در صورتی که تمایل ندارید از مس در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید، یکی از دیوارهایتان را مسی رنگ کنید یا از کوسن‌های مسی روی مبل‌ استفاده کنید.

کف زمین را با فرش بپوشانید

خانه ای که فرش نداشته باشد، هرگز گرم نخواهد شد. حتی اگر سیستم گرمایش از کف پیاده ساری کرده باشید، باز هم جای خالی فرش را نمی توانید پر کنید. اگر دوست دارید حال و هوای زمستانی و گرم و نرم به منزل‌تان ببخشید دست بکار شوید. برای داشتن لحظاتی خاطره انگیز در روزهای سرد زمستانی ، در خانه خود، کنجی دنج و گرم در زمستان بسازید. فرش به غیر از این که واقعا فضای منزل شما را گرم می کند، از لحاظ ظاهری هم می تواند چیدمان فضا را بسیار عوض کند. فرش های پشمی با ترکیب رنگ گرم حس قشنگ گرمی را افزایش می‌دهد.

انتخاب  رنگ در دکوراسیون داخلی زمستانی

انتخاب بهترین رنگ در زمستان کار دشواری نیست. فقط کافی است از ترکیب رنگ‌های گرم استفاده کنید. برای نمونه رنگ قرمز، نارنجی، زرد و سبز تیره را می‌توانید در دکوراسیون زمستانی خود استفاده کنید. رنگ‌های گرم یادآور خورشید، ماسه، آتش و دمای گرم است. بنابراین استفاده از آن‌ها در تم زمستانی بسیار حائز اهمیت هستند. مثلا رنگ طلایی از بهترین رنگ های استفاده شده در دکوراسیون زمستانی است. ترکیب این رنگ با رنگ‌های سفید و کرم نیز چیدمان گرم را به خانه شما اهدا می‌کند.

استفاده از عطر و نور و جو رویایی

 با قرار دادن گل ها و گیاهان سرسبز و شاداب در بخش های مختلف منزل می توانید جذابیت خاصی درآن ایجاد کنید. علاوه بر این گیاهان باعث می شوند تا فضای منزل گرم تر به نظر برسد و هوای خانه نیز به خوبی تصفیه شود. حتی می‌توانید از عود و خوشبو کننده هایی که حاوی دارچین و وانیل و سایر رایحه ها هستند استفاده کنید.اگر منزلتان نور گیر نیست، می توانید دیواری که به رنگ روشن است را به کمک تابلویی گرم و پر رنگ زینت ببخشید. یا اگر در فضای منزل تان شومینه ندارید می توانید به کمک شمع های تزیینی به دیزاین منزل خود بپردازید و فضای گرم منزل تان  را بیشتر کنید. استفاده از شمع و کاج و استوانه های شیشه ای و نماد تگرگ های برفی نمونه های دیگری از فراهم ساختن فضای زمستانی در منزل هستند.

چیدمان گرم و صمیمی:

فصل سرد، با سوز و سرما همراه است، دکوراسیون داخلی زمستانی می تواند تم گرمی را به منزل شما بیاورد. نوع چیدمانی که در فصل زمستان برای منزل انتخاب می‌کنید، باید به گونه ای باشد که شما احساس گرمی و راحتی بیش تری در یک فضای دلنشین داشته باشید. رنگ‌ها، متریال‌ها، ترکیبات تنالیته و استایل‌ها در دکوراسیون داخلی  زمستانی بسیار مهم هستند. حال این که چطور می توان این فضای دنج و صمیمی  را با کنارهم گذاشتن این متریالها فراهم کرد، جای صحبت دارد. این که رنگ و متریال را چطور انتخاب می کنید، از کدام وسایل کمک می گیرید و چیدمان را به چه نحو انجام می دهید، همه و همه در کنار هم شما را به نتیجه مطلوب خواهند رساند.

آشپزخانه‌ی زمستانی

برای داشتن دکوراسیون زمستانی با یک نشیمن گرم و نرم رویایی یا آشپزخانه‌ای با رنگ و روی تازه که در حین آشپزی دلتان را شاد می‌کند جوی رویایی برای خود بسازید. آشپرخانه ها از پر اهمیت‌ترین اماکن برای تغییر چیدمان هستند. برای روزهای زمستانی می‌توانید در نورپردازی آشپزخانه تغییراتی ایجاد کنید. از آنجایی که آفتاب بی‌رمق روزهای زمستانی، روشنایی اندکی در فضا ایجاد می‌کند، پس بهتر است ازنورپردازی استفاده کنید و یا از لامپ‌های پرنورتر کم مصرف یا از نور مخفی زیر قفسه های کابینت استفاده کنید. کدوها و پرتقال و نارنگی‌ها با رنگ‌های جذابشان، تمی از زمستان به فضا می دهند. کافی است آنها را در جعبه‌ای چوبی یا سبدی حصیری قرار دهید و در معرض دید قرار دهید.

بار شکلات داغ

روی یک تیکه چوب طبیعی طرح های جذاب وزیبا بکشید و رویش  از کلمات بار شکلات داغ! استفاده کنید. این مکان را با چای یا قهوه و یا هرچیزی که دوست دارید و با دیدن آنها میل به قهوه خودن شما، تحریک می‌شود، تزئین کنید. با قرار دادن چند ماگ خوشگل با چند بطری شیک گلاسه می توانید فضای کافی بار برای خود بسازید و با نوشیدنی داغ در این قسمت از خود پذیرایی کنید.

استفاده از اکسسوری‌های طبیعی

 استفاده از اکسسوری‌ها و المان‌های طبیعی روش دیگری برای  ایجاد دکوراسیون داخلی زمستانی است. عناصری مثل چوب، سنگ، برگ و میوه درخت کاج می‌توانند یک حال و هوای روستیک و دوست داشتنی به فضای منزل شما ببخشند. ایده «روستیک» بیشتر در خانه‌های اروپایی و آمریکایی به چشم می‌خورد، اما اگر این سبک را دوست دارید، برای تغییر دکور خانه آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای ایجاد نظم شما می توانید همه این المان‌ها را در یک سطل فلزی یا سبد چوبی و در گوشه اتاق یا روی میز ناهار خوری بچینید. طاقچه بالای شومینه هم جای مناسبی برای گذاشتن این اکسسوری‌ها می تواند باشد.

چکیده

در این مقاله کاربردی از استودیو معماری فراز چند ایده ساده و قابل اجرا از تزیینات زمستانی را معرفی کردیم تا دکوراسیون زمستانی عالی و دلپذیری داشته باشید. با خواندن این مقاله و توجه به لیست ایده های اینترنتی و اجرای آن جوی دوباره به منزل ببخشید و واعضای منزل را به وجد آورید.

بازدیدها: 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *