0

No products in the cart.

Return To Shop

استفاده از سنگ اسلب در باز سازی منزل

استفاده از سنگ اسلب در باز سازی منزل

اسلب به معنای قطعه است و سنگ‌هایی را شامل می شود که در اندازه های بزرگ از معادن سنگ استخراج و با استفاده از ابزارهای قوی برش داده می‌شود. اسلب یه نوع سنگ نیست بلکه یه نوع روش تولید سنگ است. اکثر سنگها مثل مرمر، تراورتن، گرانیت، مرمریت، چینی و .. می توانند به صورت اسلب تولید شوند. امروزه فرآری سنگ‌ها به شکل اسلب رواج زیادی داشته و قدرت صادر شدن پیدا کرده اند. بنابراین برش سنگهای اسلب باید با ساب عالی، شفافیت زیاد، ضخامت دقیق و ابعاد معمولا بزرگتر از۸۰ انجام شود.در این مقاله ، نکاتی را در مورد استفاده از سنگ های اسلب در بازسازی منزل خواهیم پرداخت.

مزایای سنگهای اسلب

  • از مزیت‌های شگفت انگیز سنگهای اسلب این است که از هر سنگی که بخواهید و نیاز داشته باشید، میتوانید در ابعاد بزرگتر سفارش دهید.
  • سنگهای مذکور از دل زمین استخراج شده و کیفیت و مرغوبیت خود را طی سالیان سال حفظ میکنند.
  • برخلاف چوب که کاربرد آن باعث تخریب محیط زیست می شود کاربرد سنگ لطمه ای به دل طبیعت نمی زند.
  •  چسبندگی بالای سنگهای اسلب به دلیل ترکیب دوغاب و سیمان باعث میشود این سنگها به راحتی دربرجها یا ساختمانهای مرتفع قابل نصب باشند.
  • این سنگها به علت اینک از دل طبیعت بیرون کشیده شده اند حس آرامش و انرژی سرشاری به فضای منزل می بخشند.
  • تنوع بالا در سنگهای اسلب باعث استقبال  طراحان و دکوراسیون کاران داخلی و خارجی، از این سنگ شده است.
  • سنگ‌های اسلب بسیار مقاوم بوده و ظاهری شیک و جذاب دارند و به همین دلیل این سنگ‌ها در تمامی قسمتهای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  نگهداری و محافظت از سنگ‌های اسلب به خاطر طبیعی بون آن بسیار راحت است و نیازی نیست نگران ترک یا لب پر شدن آن باشیم.
  • بزرگترین امتیاز فروش سنگ‌های اسلب استحکام بالای  آن است. تجربه ثابت کرده که این سنگها در برابر هر گونه فشار و یا تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند.
  • طرح و بافت طبیعی و یکپارچه و سطح براق و شفاف سنگهای اسلب، جلوه و زیبایی منحصر بفردی به آنها بخشیده است. بنابر این استفاده از این سنگها در باز سازی منزل چهره فوق العاده جذابی به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان خواهد بخشید.
  • کاربرد سنگ های اسلب در باز سازی منزل مقرون به صرفه است چون به خاطر ساب پذیری بالایی که دارد پرتی نداشته، و در انواع و شکل های مختلف قابل برش هستند.
  • مقاومت بالای سنگ‌های اسلب در باز سازی منزل،  باعث افزایش طول عمر ساختمان میشود.

کاربرد سنگ اسلب در باز سازی منزل:

از سنگهای  اسلب می توان در ساخت کانتر آشپزخانه، سنگ اپن، رویه کابینت، جزیره آشپزخانه، جایگزینی برای کاشی پشت گاز ، طراحی کف، دیوارو نمای حمام ، کفپوش سرویس بهداشتی، کف سالن یا پذیرایی، طراحی فضای نشیمن ، دیوار پشت تلویزیون ویا حتی به عنوان یک تزئین بر روی دیوارها و و دکوراسیون داخلی و نمای خارجی بنا استفاده کرد.

*  سنگ‌های اسلب را می‌توان در ابعاد مختلف و به صورت سفارشی خریداری کرده و با استفاده از کیفیت مرغوب این سنگ، ساختمانی شیک و لوکس عرضه نمود.

* در باز سازی منزل داشتن یک آشپزخانه لاکچری برابر با تعویض کل ساختمان است. چرا که آشپزخانه قلب تپنده منزل است. استفاده از سنگ اسلب سفید برای ایجاد کنتراست در دکوراسیون آشپزخانه میتواند بسیارچشم نواز باشد.

* لوکس و زیبا بودن حمام و سرویس بهداشتی انرژی بسیار بالایی در گرمی فضای خانه دارد . اگر  قصد دارید از دیدن روشویی یا کاشی لب پراین مکانها خلاص شوید، سنگهای اسلب بهترین پیشنهاد ما برای شما می باشد.

* باز سازی کف سالن پذیرایی در مکانهایی که از کفپوش سنگهای اسلب استفاده می شود به دلیل تنوع و طرح های خاص اوج زیبایی این سنگها را به نمایش میگذارد.

* برای ایجاد تحول در دکوراسیون داخلی از سنگ اسلب میتوان به عنوان سنگ دکوراتیو استفاده کرد. برای ایجاد یک تنوع دلنشین میتوان روی بخشهایی از منزل مثل بخش مرکزی کف اتاق، دیوار تلوزیون، دیوار تراس یا دیوار شومینه از این شگرد استفاده کرد.

جمع بندی:

در بحث فوق مروری کوتاه برخواص سنگهای اسلب داشتیم. ازآنجایی که اکثر مخاطبین ما خریداران میباشند، سعی برآن داشته ایم که شیک ترین ولوکس ترین نوع سنگ اسلب را در بهترین کیفیت با مناسبترین قیمت موجود ارائه دهیم. کیفیت بالای محصولات ما از جمله سنگ اسلب باعث شده تا کاربران و مصرف کنندگان عزیز به ما اطمینان داشته و و بدون نیاز به شرکت های معماری دیگر، ایده های نو در باز سازی منزل را، به ما بسپارند. جهت سفارش سنگ اسلب، با گروه متخصص استودیوی معماری فراز همراه باشید.

بازدیدها: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *