0

No products in the cart.

Return To Shop

سقف کاذب در بازسازی منزل

سقف کاذب در بازسازی منزل

سقف کاذب یک سقف تزئینی بغیر از سقف اصلی است که در طرح ها و مدل های متنوع در زیر سقف اصلی نصب و اجرا می شود. سقف کاذب در بازسازی منزل نمای زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد میکند که هم جلوه خانه را عوض میکند و هم اینکه کاربرد زیادی دارد. زیبایی سقف کاذب به خاطر گچ بریها و نور مخفی آن است و کاربردی بودن آن به خطر عایق بودن آن در برابر حرارت و صوت است.

انواع سقف کاذب در بازسازی منزل

معمولا زمانی که سقف نم میدهد ویا دستمان در تماس با سقف نمناک میشود به یاد بازسازی سقف می افتیم. سقف های کاذب انواع مختلفی دارند که هرکدام نسبت به نیاز مشتری عرضه واجرا میشوند. سقف کاذب در باز سازی منزل باید با توجه به میزان بوجه و نوع نیازها انتخاب شود. مثلا سقف کاذب آکوستیک  برای کمتر کردن انتقال صدا خوب است یا سقف کاذب چوبی به خاطر طول عمر بسیار بالای آن محبوب است. یکی از مزایای کناف سرعت بالای نصب و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی آن است.یا سقف های کشسان در بازسازی منزل مقرون به صرفه بوده وبا نورپردازی اجرا میشود.برای آشنایی بیشتر با انواع سقف های کاذب مروری کوتاه بر هر کدام داریم.

سقف کاذب گچی

جنس این سقف کاذب از آلومینیوم است بطوری که بتواند قطعات گچی را نگهدارد. این نوع سقفها در برابر حرارت و رطوبت عملکرد خوبی دارند و درصورت خرابی امکان تعویض قطعات برایشان محیاست.

سقف کاذب رابیتس

رابیتس تصویر زیر یک ورق فولادی مشبک است که به کمک سیم مفتول می توان آن را به شبکه های فرعی متصل نمود. این نوع سقف کاذب ها در دو نوع مسطح و برجسته، به ملاتهای دیگر راحت میچسبند. نوع مسطح سقف کاذب رابیتس، در دهانه‌های کوچک و نوع برجسته آن در دهانه‌های بزرگتر به کار می‌رود.

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی هم کیفیت خوبی دارد و هم ارزان است. سبک بوده و ضد آب و حرارت است .از طرفی نصب آن بسیار آسان می باشد.

سقف ترکیبی

این نوع ترکیبی از انواع سقف های کاذب است. در این نوع سقف طراحی باید با سازه های سقف تناسب داشته باشد. در باز سازی سقف کاذبی که ترکیبی کار میشود چندین قالب متنوع بصورت منظم و نا منظم کنار هم قرار میگیرند.

سقف کشسان

90 درصد سقف کشسان پی وی سی است و ما بقی مواد کششی است که در این سقف بکار رفته است. جنس پارچه به دلیل نوع پی وی سی ای که دارد ضد قارچ و باکتری بوده و خراب نمیشود. از این نوع سقف کاذب در بازسازی بسیاری از پروژه ها استفاده می شود

سقف کاذب آلومینیومی

نوعی سقف کاذب است که جنس آن آلومینیوم بوده و پشت کار با پشم شیشه پر میشود.

کناف

سقف کناف مقاوم در برابر رطوبت و حریق است. این نوع سقفها برای مکانهایی که احتمال ضربه دارد و به طور کلی مستحکم‌تر باید ساخته شوند مناسب هستند. کناف برای طراحی دیوار اتاق ها نیز کاربردی است و باعث زیبایی کار می شود.

سقف کاذب آکوستیک

 این سقف کناف نوعی عایق صوتی به حساب می آید که با مواد اولیه خاصی چون  پارچه، پلاک‌ گچی، چوبی یا ورقه مقوایی فشرده  شده و بصورت سوراخ سوراخ دیده می شوند. از این سقف کاذب چون باعث انعکاس صوت می شوند، برای سالن های سخنرانی یا سینما استفاده میکنند.

کلام اخر : 

هر زمان که شما مشتری های محترم مایل بودید که محیط اداری و تجاری و یا منزل خود را بازسازی کنید، هر آنچه که در مورد آن است را به ما بسپارید صفر تا صد هر کاری را ما برای شما انجام خواهیم داد. کافی است برای مشاوره با ما تماس بگیرید ویا شماره خودرا در قسمت آنلاین چت وارد نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند داشت.

بازدیدها: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *