0

No products in the cart.

Return To Shop

بازسازی دفتر وکالت

بازسازی دفتر وکالت

دکوراسیون دفتر کار اهمیت بسیار زیادی در حیطه ی شغلی و روانی دارد. شغل وکالت با روح و روان انسانها سرکار دارد. بهتر است برای فراهم کردن محیط کاری مناسب، در بازسازی دفتر وکالت ، از اصول روانشناسی  قوی و استاندارد استعانت بگیریم.

باز سازی دفتر وکالت با رنگ بندی

رنگ ها علاوه بر تاثیر بر خلق و خو و روح و روان هر انسان، با تاثیری که بر روی رجوع کنندگان دارد، در دیدگاه و آینده ی شغلی وکیل نیز نقش ایفا میکند. رنگ دفتر وکالت باید به نوعی با اشیای موجود، همخوانی داشته و در تعادل رنگی باشد. برای گرم کردن محیط بهتر است از رنگ های زرد، نارنجی، کرم، ست خاکستری و سفید استفاده کنید. رنگ ها لزوما فقط بر روی دیوار  حائز اهمیت نیستند بلکه لوازم درون محیط نیز در رنگ بندی نقش دارند. رعایت رنگبندی استاندارد در دیوار بدون در نظر گرفتن چینش و رنگ لوازم مورد استفاده در محیط، در واقع بی ثمر است. از آنجایی هم که حیطه ی کاری وکالت با افراد دارای درگیری در تعامل است، سعی کنید در رنگبندی این دفاتر از رنگ های تیره و تاریک استفاده نکنید، چون رنگ های تیره اظطراب و استرس را بیشتر میکنند.

بازسازی دفتر وکالت با نورپردازی

مهم ترین بخش دکوراسیون دفتر کار، یعنی نورپردازی در گرم تر کردن و دلنشینی محیط نقش بسزایی دارد. بدون نور طبیعی کافی محیط تاریک، بی روح و بی حس بنظر می آیند و جو حاکم در کاهش استرس مراجعین نقشی نمی تواند داشته باشد. پنجره ها نباید با پرده ها و روپوش های ضخیم پوشانده شوند. ترجیحا جنس حریر و ساتن برای پرده ی دفتر وکالت مناسب ترند. اگر محیط کار وکیل فاقد پنجره و نورگیرهای کافی است، بهتر است از شبیه سازهای نور طبیعی از جمله لامپ های فلوئور سنت استفاده شود. در طول شب و غروب، نورهای مخفی در کنار لوستر و چراغ اصلی در زیبایی محیط بسیار تاثیرگذارند. بطور کلی دفتر وکالت نباید خیلی روشن یا خیلی تاریک باشد و رعایت تعادل در نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد.

باز سازی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت

نظم و نظافت دفتر کار بسیار مهم و تاثیرگذار است و این فاکتورها در صورت همراه بودن با چینش استاندارد، تاثیر بیشتری دارد. در دفتر وکالت باید توجه شود که چینش بسیار شلوغ نباشد چرا که بجای افزایش تمرکز، محیط تنش زا می شود. طرز چینش لوازم اتاق باید مرتبط با شغل وکالت باشد و لوازم بی ربط و اضافه حذف شوند. از طرفی لازم است در این محیط، فضای گرم و صمیمی به ارباب رجوع، انتقال داده شود.

  • گل ها بسیار فضای طبیعی و گرمی به محیط میبخشند و آرامش و تصفیه ی هوای محیط را به ارمغان خواهند آورد.
  • بدین منظور استفاده از بعضی از عکس ها، مدارک یا اطلاعات مربوط به وکیل باعث شناخت و حس اعتماد موکل میشود.
  • تابلوهای هنری و مفهومی و عناصر چوب و قالی های طرح دار میتوانند فضایی لوکس و گرم در دفتر وکالت ایجاد کنند.
  • استفاده از یک کتابخانه ی چوبی شیک، فضایی رسمی و اداری ایجاد کرده و تاثیرگذار است.

باز سازی اتاق انتظار دفتر وکالت

از آنجایی که اتاق انتظار به هماهنگی منشی و وکیل اختصاص داده شده اولین تاثیر را بر ارباب رجوع خواهند داشت. این بخش به علت انتظار مراجعین، باید استاندارد و آرامش بخش ساخته شود. رنگ های ملایم مبلمان و میز عسلی شیک به روی پارکت های چوبی روشن با سقف کاذب خیره کننده در بالای سر بخش انتظار، در جذب مشتری و ماندگاری وی بسیار تاثیرگذار است.

حرف آخر

باز سازی دکوراسیون و طراحی داخلی دفتر وکالت، درجذب ارباب رجوع  اولین تاثیر مثبت را دارد. استودیو معماری فراز با بهره گیری از تخصص کاری و نکات روانشناسی حیطه های کاری، به روزترین طرح و مقرون به صرفه ترین ایده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پس با ما باشید.

بازدیدها: 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *