0

No products in the cart.

Return To Shop

بازسازی راهرو و ورودی منزل

در اولین قدم، آنچه که از خانه پیش چشم مخاطبین قرار می گیرد، فضای راهرو و ورودی ساختمان منزل است. از این نظر، محیط راهرو در ایجاد پیش زمینه و ذهنیت مناسب برای مهمانان تاثیر بسزایی دارد و شایان توجه بیشتر است. برای بازسازی راهرو و ورودی منزل ، ایده های مختلفی وجود دارد که در این مقاله سعی کرده ایم به برخی از آنها اشاره کنیم.

ورودی خانه، محیطی برای استقبال گرم

ورودی خانهمحیط راهروی ورودی در حقیقت فضای خوشامدگویی است و به روی مهمانان گشوده می شود. فرقی نمی کند خانه شما ویلایی باشد یا یک آپارتمان کوچک، گذرگاهِ ورودی چیزهای زیادی درباره شما و سبک زندگی تان می گوید. از این رو، در پروژه های بازسازی منزل، تغییراتی که در دکوراسیون این بخش انجام می شود، در دگرگون کردنِ حال و هوای خانه بسیار تاثیرگذار و مهم است.

بازسازی راهرو و ورودی منزل قدیمی

بازسازی راهرودر بازسازی خانه های قدیمی، معمولا افراد برای ایجاد فضایِ بیشتر و دل بازتر شدن محیط، ترجیح می دهند سرسرای ساختمان را حذف کنند. با این حال، این کار بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد و می شود فضای راهرو را جذاب و دل گشا کرد و همچنان آن را حفظ نمود.

رنگ ورودی منزل

دالان ورودی ساختمان جدا از بخش های دیگر خانه نیست و باید با سایر اجزاء هماهنگی داشته باشد. به همین خاطر، باید در انتخابِ رنگ و بافتِ این بخش دقت کرد و هارمونی آن را با سایر قسمت هایِ منزل در نظر گرفت.

به عنوان مثال، برای راه روهای کوچک که نور طبیعی به آنها کم می رسد، می توانید از رنگِ سفید یا چیزی بین بژ و سفید استفاده کنید که در عین ظرافت، محیطی روشن و سرزنده را پدید می آورد. دیوارهای سفید این مزیت را دارند که بر روی آنها می توان انواع تابلوها و تزئینات را با خیال راحت استفاده کرد و به تضاد و هماهنگیِ دلخواه رسید.

آراستن راهرو با گیاهان طبیعی

همیشه لازم نیست برای بازسازی تمام ورودیِ ساختمان دچار دگرگونی شود، بلکه با به کار گرفتنِ برخی اکسسوری‌ها و المان‌ها می توان ورودی هایِ بسیار جذابی پدید آورد.

یکی از محیط های بسیار خوب برای استفاده از گل ها و گیاهانِ طبیعی در بخش ورودی ساختمان است، جایی که می توان در همان بدو امر، احساسی مثبت و شادی بخش را به وجود آورد. همچنین، برای خانه ای که ورودیِ راه پله دارد، از گلدان‌هایِ ‌آویز نیز می توان، برای تزئین و انرژی بخشیدن به محیط، استفاده کرد. افزودنِ آینه گزینه دیگری است که باعث انعکاس و بازتابِ بهتر نور شده و دیوارهای خالی راه پله را پوشش می دهد.

رختکن ورودی

اگر خانه شما بزرگ است و فضای کافی در اختیار دارید، می توانید در کنار راهروی ورودی اتاقی کوچک را به عنوان رختکن در نظر بگیرید. در این اتاقک، یک جالباسی و یک کمد مخصوص برای آویزان کردن رخت و لباس ها قرار می گیرد. البته اگر برای اتاق مجزا فضای لازم را در اختیار ندارید، می توانید در کنار درگاه ورودی این کمد را قرار دهید و هر آنچه در هنگام خروج از خانه به آن نیاز دارید را، مثل دست کلید، کیف، کفش، کلاه و غیره، در آنجا بگذارید.

بازدیدها: 50

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *