0

No products in the cart.

Return To Shop

بازسازی هتل چگونه باشد که اقامت درآن را برای میهمان لذت بخش نماید؟

بازسازی هتل

امروزه مشتریان به نوع امکانات، خدمات‌دهی و ظاهرهتل‌ توجه زیادی نشان می‌دهند. با توجه به نیاز مبرم مسافران و گردشگران به اسکان در بهترین نقطه ی شهر، اینان ترجیح می دهند با توجه به هزینه‌ای که صرف اقامت می‌کنند، بهترین استفاده را از امکانات آن داشته باشند. اقامت در یک هتل مدرن گزینه اول آنهاست. از نظر اقتصادی بازسازی هتل بهترین راه حل برای هتل داران است. با بازسازی اصولی و نوسازی منطقی، نه تنها  سرمایه از بین نمی رود، بلکه هم به تعداد مشتریان اضافه می شود وهم درجه هتل ارتقاء می یابد.

چه زمان بازسازی هتل ضروری است؟

  • نماکاری هتل با یک طرح خاص و متفاوت که باعث جلب توجه شود  یکی از ضروریات باز سازی هتل است. افرادی  هستند که مشتاقند لحظات شاد زندگی خودرا به مکانهای  زیبا وناب گره بزنند.
  • باز سازی زمانی که مشتری زیاد میشود ویا برعکس فروش پایین می آید می تواند معجزه کند. یکی از موارد زمانی است که هتل به رستوران های مجلل و تالارهای با ظرفیت بیشتر نیاز پیدا میکند.
  • اضافه کردن مکان هایی که نیازهای گردشگران را در حد عالی برطرف کند از الزامات بازسازی هتل می باشد.
  • افزایش مساحت مکان های عمومی اعم از لابی، تالارپذیرایی، سالن های بازی کودکان، سالن استخر و کافی شاپ روباز نمونه ای از باز سازی های موفق است.
  • نورپردازی اصولی از الزامات بازسازی هتل است. ارتقاء کیفیت و ارتقاء درجه و چیدمان با یک نورپردازی شیک غوغا میکند. در این بین لابی هتل از مهمترین واولین قسمتهای هتل برای کار نور پردازی است.

چند ایده برای بازسازی  هتل به سبک های متنوع:

نکته مهم دربازسازی هتل و دکوراسیون داخلی آن، بغیرازسلیقه و مهارت مهندس ناظر، انتخاب سبک ایده ال و جذاب، جهت جذب مشتری است.

بازسازی هتل به سبک صخره ای یکی ازپرطرفدارترین و عجیب ترین سبکهای موجود است که مورد استقبال بسیاری از توریست های داخلی و خارجی قرارمی گیرد. هتل سنگی  جاده کندوان در شمال کشور و هتل کاپادوکیا ترکیه  که در دل کوه قرار دارند نمونه هایی از این سبکند. اقامت در این هتل حس و حالی شبیه زندگی انسان های اولیه را تداعی می کند که حسی متفاوت است. اتاقها و سوئیت های این هتل همگی از سنگهای تراشیده شده ساخته میشوند . با بازسازی هتل به این سبک، یک غار شخصی را تجربه می کنید و از هوای مطلوب و مناظر دیدنی اطراف لذت می برید.

 شهرهایی که از امکانات سواحل برخوردارند برای این سبک هتل دریایی مستعد ترند. در باز سازی هتل کمک گرفتن از ایده های هتل ترنج کیش در قسمتهایی از هتل، تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. بسیاری از گردشگران و مسافران برای اینکه زیر پای خود آب و ماهی ببینند و از تماشای زندگی آن ها لذت ببرند کف دریایی را برکف معمولی ترجیح میدهند. اقامت در وسط آب، آرامشی وصف ناپذیر و تنفس هوای مطلوب، تجربه ای به یادماندنی بر دل خواهد گذاشت

بازسازی هتل به سبک کویری معماری منحصر بفرد سنتی خود را دارد.  درسبک کویری خبری از تخت خواب و مبلمان نیست بلکه برای اینکه توریست ها و علاقمندان به تاریخ را به گذشته سوق دهند فضای اصیل وقدیمی سالیان گذشته را طراحی و شبیه سازی میکنند. دیوارهای کاه گلی، تنورهای نان پزی ، حس و حال مناطق کویری دارند بخصوص وقتی که همراه با آسمان آبی و پر ستاره باشد، آرامشی عمیق بردل مسافران بر جای خواهد گذاشت.

و سخن آخر

کارشناسان ارشد معماری و تیم بازسازی و عمرانی فراز در اختیار شما هستند که درباز سازی هتل با کمترین زمان و همچنین کمترین هزینه شما را به آن چیزی که میخواهید برسانند.

بازدیدها: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *