0

No products in the cart.

Return To Shop

با بازسازی منزل بدون تخریب شگفت زده شوید

بازسازی منزل بدون تخریب

بازسازی مرمتی است که، بر روی یک ساختمان، برای افزایش طول عمر بنا و رفع ایرادات رفاهی آن کار می شود. بازسازی منزل بدون تخریب شامل فعالیت‌هایی است که با تغییرات کوچک می‌شود تاثیرات چشم‌گیر ایجاد کرد. با تعمییرات جاهای آسیب دیده و تغییرات جزئی می توان یک خانه ریخت و پاش قدیمی و دلگیر را به فضایی گرم و دلنشین، با دیدی باز، تبدیل کرد. با بازسازی منزل بدون تخریب هم در بوجه صرفه جویی میشود و هم اینکه بعد پایان کار، از تاثیر مثبتی که در فضای منزل حکم فرما میشود،  شگفت زده خواهیم شد.

لزوم حظور تیم متخصص در محل، قبل از اقدام به بازسازی منزل بدون تخریب

باز بینی تیم متخصص قبل از اقدام به هر کاری بدون شک کمک بسیار زیادی در اصولی بودن کار خواهد داشت. با حظور تیم در محل پروژه، تمامی قسمت ها جزء به جزء بررسی میشود و نظرات کارشناسان با نیازهای کارفرما تلفیق شده، هزینه سرانگشتی تحویل مشتری داده میشود. برای این منظور قبل از شروع به کار استودیو معماری فراز با برداشت متره لیزی و نیز فیلم برداری از محل، با رسیدن به طراحی نهایی و با پیشنهاد متریالهای درجه یک، صاحبان منزل را از ایده های ارزشمند خود بهره مند می‌سازند.

بازسازی منزل بدون تخریب

فرایند بازسازی دو مرحله است بازسازی اساسی( زیر ساخت ساختمان) و بازسازی دکوراسیون (زیبایی بنا)، مرحله نخست هزینه بیشتری دارد چون ممکن است همراه با عملیات برقکاری و لوله کشی و تعویض لوله ‌های گرمایشی و سرمایشی باشد. اما مرحله باز سازی دکوراسیون بدون تخریب بوده و با کمترین کار بیشترین تاثیر را در اذهان عمومی میگذارد. در طراحی مدرن معمولا از چندین متریال زیبا و پر انرژی برای ایجاد فضای مهیج استفاده می شود تا محیط خانه را از یکنواختی خارج، و شور و نشاط خاصی به فضا ببخشد. برای داشتن یک منزل رویایی، تغییر در نمای داخلی و خارجی خانه، نورپردازی مدرن و تغییر ظاهری ساختمان از اقداماتی است که در جهت بازسازی ساختمان و منزل انجام می شود. این تغییرات بدون تخریب ساختمان و تنها با چند عملیات ساختمانی ساده باعث میشود، هم مشکلات حاد منزل برطرف شود و هم اینکه با یک هزینه اندک، افراد با ورود به منزل حس کنند وارد فضای جدیدی شده اند.

ایده های پیشنهادی بازسازی منزل بدون تخریب

  • آشپزخانه قلب منزل است. هرچه قدر این قسمت مدرن تر و شیک تر شود به همان میزان خون سالم و رقیق تری به اعضای بدن پیکره ساختمان پمپاژ میشود. برای بازسازی منزل بدون تخریب میتوان با برداشتن یک دیوار آشپزخانه را اپن کرد. یا اگر آشپزخانه اپن است با اجرای بک جزیزه متحرک بر روی کف پوشهای مدرن چوبی به یک آشپزخانه مدرن با فضای متحرک دست یافت.
  • اگر منزل قدیمی است بدون شک یک طاقچه در نشیمن وجود دارد. با برداشت این قسمت و اجرای یک سبک مدرن با نورپردازی ماهرانه، میتوان آن فضا را به محل قرار گرفتن تلوزیون دیواری و یا مکان اجرای یک شومینه مدرن تبدیل نمود. ایجاد یک رنگ متضاد بر روی این دیوار و یا استفاده از متریالهای خاص که با دیوارهای کناری کنتراست داشته باشد، محل طاقچه را به یک صحنه استودیو عکاسی تبدیل میکند که هریک از میهمانان دوست داشته باشند این صحنه را با یک سلفی از خود در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند.
  • پله های قدیمی و نرده های زنگ زده آهنی را شیک و مدرن کنید. امروزه از نرده های استیلی و ترکیبی و پله گرد‌های فرفورژه در فضاهای مدرن بیشتر استفاده میشود.
  • اتاق های تو در تو را با برداشتن درها تغییر داده و به شکل مدرن امروزی تبدیل کنید. در این فضاها از رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری استفاده کنید.
  • برای زیبایی و نیز بهینه کردن مصرف انرژی می توانید در و پنجره ها را تعویض کرده و به روز نمایید. به این ترتیب پنجره ها علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی هم می شوند و از آلودگی صوتی رها شده آرامش بیشتری به منزل می بخشید. بهترین و شیک ترین ایده برایبازسازی خانه ویلایی ، بکار گذاشتن پنجره های بزرگ شیشه ای جهت داشتن ویویی بی نظیر از طبیعت اطراف است.

بازدیدها: 37

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *