0

No products in the cart.

Return To Shop

با بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای به خانه رویایی مان برسیم

بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای

بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای روشی برای تبدیل منزل به سبک زندگی آرام و شاد سواحل جنوب اروپا است . در سبک مدیترانه ای، طبیعت در داخل منزل حضور دارد. حضور عناصری مانند چوب طبیعی، سنگ، آهن، شیشه، پنبه، پارچه های بافته شده از نخ طبیعی واستفاده از بافت و رنگ های شاد و تازه، نمادی از المان های طبیعی در سبک مدیترانه ای هستند.

ویژگی های بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای

  • ترکیب رنگ در باز سازی منزل به سبک مدیترانه ای حرف اول را میزند. انتخاب صحیح رنگ، فضای ساده، راحت، متفاوت و زیبایی به جو منزل می بخشد .
  • وجود عناصرطبیعی چون پنبه، چوب، سنگ در دکوراسیون داخلی سبک مدیترانه ای، و ترکیب آن با لوازم جانبی چون قالیچه و مبل و کوسن الهام گرفته از رنگ خورشید، خانه شما را رویایی خواهد نمود.
  • کف پوش چوبی یا پارکت های طرح چوب، پرده های ساده بدون طرح به همراه کتیبه های چوبی دست ساز، وجود وسایلی به  رنگ شنهای ساحل ودکوراسیون کم رنگ آبی و بنفش چه تاثیری بر روان میگذارد؟ ناگفته نماند تنوع زیاد سبک مدیترانهای نباید شلوغی ایجاد کند.
  • برای بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای باید سقف منزل را بلند کنید. کاغذ دیواری های منزل را حذف نمایید. با تیرهای چوبی عظیم سقف خانه خود را تزیین نمایید و رنگ آمیزی دیوار را با رنگ ماسه ای مات ، شیری و بژ مزین نمایید.

ریشه سبک مدیترانه ای

از لحاظ زیبایی شناسی سبک مدیترانه ای ترکیبی از مفهوم زیبایی سه کشور اسپانیا ، یونان و ایتالیا است. سردی طرح و رنگهای کشور یونان با گرمی  دکوراسیون ورنگهای خاص ایتالیای  ترکیب شده و کنتراست جذابی به سبک مدیترانه ای بخشیده است. فضای خشن و سرد  با رنگ های گرم و مهیج، سبک جدیدی در طراحی دکوراسیون منزل فراهم ساخته است.

چند ایده جذاب در بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای

* فرش و قالیچه از نشانه های بارز سبک مدیترانه ای است. برای ایجاد تنوع پوشاندن کف کهنه و قدیمی  با قالیچه خود یک نوع سبک جدید است. قالی و قالیچه های ایرانی علاوه بر حس گرمی که انتقال می دهند، به خاطر تنوع رنگی و الگوی خاصی که دارند  با محیط داخلی منزل سازگار می شوند.

* در طراحی های به سبک مدیترانه ای حیاط از درون ملک شکافته  میشود. یکی ازدیوارها با آجرهای قهوه ای سوخته یا خاکستری پوشانده میشود. پنجره های گرد یا طاقی شکل، با آینه و فریم درب های متفاوت ایجاد می شوند. در سبک مدیترانه ای پشت بام ها به تراس های قابل استفاده، تبدیل میشوند.و پله ها  با عناصرمعماری به مجسمه های قشنگ تغییر شکل می دهند.

*طراحی پاسیو، طراحی اتاق خواب ، طراحی آشپزخانه، طراحی حیاط و محوطه بیرونی منزل به سبک مدیترانه ای با بافت های خاص و پنجره های طاقی شکل در کنار گل و گیاهانی سرسبز، چهره باز سازی را متحول خواهد نمود. و منظره منزل را برای گذراندن یک بعد از ظهر زیبا، استثنائی خواهد ساخت.

*بهترین مبلمان برای سبک مدیترانه ای، مبلمان محکم با رنگ بندی یکدست از جنس چوب یا فلز چکش کاری شده است. استفاده ازچرم بر روی نیمکت‌ها یا استفاده از رنگ‌ مایه‌های نارنجی سوخته، نیز خود ایده خوبی است. رنگ های تیره و گرم مبلمان را میتوان با بالشتک ها و رومبلی های رنگ روشن همراه با جاشمعی ها و مجسمه های رنگ برنز، جذاب تر نشان داد.

ودر آخر:

استودیومعماری فراز با استفاده از تم مشخص فرآیند بازسازی به سبک مدیترانه ای را با تامین نیازهای ساکنان منزل انجام می دهد به طوری که فضا در عین یکدست بودن هویت منحصر به فردی داشته باشد. جهت مشاوره و ایده گرفتن بازسازی منزل به سبک مدیترانه ای با ما همراه باشید.

بازدیدها: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *