0

No products in the cart.

Return To Shop

بررسی خانه کریستیانو رونالدو

دکوراسیون داخلی خانه کریستیانو رونالدو

دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان خانه های افراد مشهور، همیشه یکی از ترندها در فضای مجازی و هواداران آن ها بوده است . در این مطلب ، به سراغ بررسی خانه کریستیانو رونالدو ، ستاره یوونتوس خواهیم رفت.

اتاق بازی فرزندان

یکی از مهم ترین بخش ها در بررسی خانه کریستیانو رونالدو، اتاق بازی فرزندانش است.

رونالدو اخیراً تصویری از اتاق بازی فرزندانش را به اشتراک گذاشت درحالی که دوقلوهای او اوا و متئو سومین سالگرد تولد خود را جشن گرفتند. این اتاق با دیوارهای سفید و فرش های سبز تزئین شده است، در حالی که همه چیز از یک قلعه بازی نرم تا سرسره وجود دارد.

کریستیانو زمان زیادی را در اتاق بازی بسیار بزرگی می گذراند و در اینجا شادی او در کنار سه نفر از فرزندانش، نمایان است.  صندلی های ماساژر سبزرنگ با کوسن های طرح پلنگ، حالتی خوشایند و مفرح به اتاق بخشیده است.  این اتاق دارای پرده های رومی سفیدی است که خانواده می توانند میزان آفتاب ایتالیایی را که به درون فضای اتاق تابیده میشود را کنترل کنند.

در اتاق نشیمن دیگری، کریستیانو کاناپه هایی کرم رنگ را انتخاب کرده است، اما همچنان کوسن هایی با حروف اول اسم همسرش وجود دارد. در این عکس، این فوتبالیست و دوقلوهایش اوا و متئو دیده می شوند.

کریستیانو به طور تعجب آوری به موفقیت خود افتخار نمی کند و در راهرو خود یک تصویر سیاه و سفید از خود به دیوار آویزان کرده است.

استخری با سنگ های مرمر

در حالی که کریستیانو پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا، خود را قرنطینه کرده بود، تصویری از خودش را در حال استراحت در کنار استخر سرپوشیده تجملی خود منتشر کرد. فضای فوق العاده مدرنی که با سنگ مرمر تک رنگ پوشیده شده است و چراغ های چشمک زنی بر روی سقف وجود دارد که قطعا در شب بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند.

یک اتاق نشیمن مجهز به مبل و فرشهای سبز، که همرنگ با کف اتاق بازی است همراه با کوسن های طرح پلنگ که روی آنها حروف اول اسم جورجینا و کریستیانو مونوگرام شده است ، که با آن میتوانند به راحتی روبه روی تلویزیون استراحت کنند.

اتاق خواب کودکان

این فوتبالیست و همسرش یک اتاق بسیار بزرگ در خانه خود را به مهد کودکی برای دوقلوها اوا و متئو و دخترش آلانا مارتینا تبدیل کرده اند که دارای چراغی است که سایه خرس عروسکی بزرگی را بر روی دیوارها می اندازد که طیفی از رنگ های سفید و خاکستری است که برای بچه ها جذاب است.

در مهد کودک علاوه بر اینکه تخت خواب هایی جداگانه برای هر سه فرزند کوچک او وجود دارد، یک کاناپه تخت خواب شوی دیگری نیز هست که کریستیانو میتواند هنگام بیدار شدن بچه ها در شب ، خودش روی آن استراحت کند.

ستاره خوش شانس تیم یوونتوس سالن ورزشی خانگی خود را دارد تا در بین مسابقات، تناسب اندام داشته باشد. در اینجا پسر بزرگ وی کریستیانو جونیور را مشاهده می کنیم که همراه متئو کوچولو در حال تماشای تمرین بابا است.

استخر شنای کریستیانو و جکوزی، شگفت انگیز به نظر می رسند! این ستاره برای فضای استخر خود یک طراحی زیبا و کاربردی در عین حال شیک را انتخاب کرده است.

بازدیدها: 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *