0

No products in the cart.

Return To Shop

معروفترین شیرآلات در بازسازی منزل

معروفترین شیرآلات در بازسازی منزل

در بازسازی منزل، شیرآلات یکی از اجزای اصلی است که معمولا مورد توجه صاحبان ملک قرار می گیرد. شیرآلات خانه ممکن است به دلیل فرسودگی و خرابی، از مد افتادن، ناهم‌خوانی یا ناکارآمدی، در پروژه ی بازسازی با مدل های بهینه تر و جذاب تر تعویض شوند. ا این حال، در هنگام خرید، گاهی این گوناگونیِ شیرهای آب باعث سردرگمیِ مشتریان می شود، به‌طوری که آن‌ها نمی‌توانند نمونه‌ی مناسب خود را انتخاب کنند. به همین دلیل، مطلبی تدارک دیده ایم که در آن شما را با معروفترین شیرآلات در بازسازی منزل آشنا کنیم.

اگر شما هم قصد دارید از شیرآلات نو برای سرویس حمام و دستشویی خود استفاده کنید، باید بدانید که شیرآلات ساختمانی در جنس ها و طرح های متنوعی موجود هستند که می توانید انواع مدل های آن را با توجه به کارایی و سبک دکوراسیون منزل خریداری نمایید.

برندهای شاخص در تولید شیرآلات ساختمانی

برندهای گوناگونی به تولید شیرآلات ساختمانی پرداخته اند و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده اند. هانس گروهه، یک شرکت آلمانی و از نام های مطمئن و شناخته‌ شده در این زمینه است که انواع شیرآلات بهداشتی را تولید می کند.

برندهای قهرمان و کسری نیز از عرضه‌کنندگان سری‌های مختلف شیرآلات در رنگ‌ها و طرح‌های لوکس هستند که انتخاب بسیاری از مشتریان برای بازسازی منزل به شمار می رود.

علاوه بر این، شرکت راسان نیز از دیگر تولیدکنندگان شناخته‌شده‌ی شیرآلات در داخل کشور است که محصولات آن در نزد خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

شیرآلات گروهه

اگر تا به حال برای منزل خود به دنبال شیر آب بوده باشید، حتما به نام شیرآلات هانس گروهه (Hansgrohe) برخورد کرده اید. این شرکت از معروفترین شیرآلات در بازسازی منزل محسوب می شود که نزدیک به یک قرن انواع لوازم سرویس بهداشتی را با بالاترین سطح کیفیت روانه‌ی بازار کرده است.

محصولات گروهه شامل نمونه های مختلف شیرآلات و دوش، در طرح های ساده و مدرن و منحصر به فرد است که با بهره گیری از مواد اولیه ای از جمله شمش برنج و قطعات سیلیکونی ساخته می شوند.

دوام و کیفیتِ شیرهای برند گروهه در سطح بسیار خوبی ارزیابی می شود، به طوری که محصولات این شرکت تا مدت ها به بهترین شکل قابل استفاده بوده و خیال شما را از بابت داشتن لوازم بهداشتی با کیفیت راحت می کند.

شیرآلات گروهه از نظر کارآمدی و زیبایی توانسته اند رضایت مشتریان را در سراسر دنیا تأمین کنند و انتخابی مطمئن و تضمین شده به شمار می روند.

انواع شیر آب برای بازسازی

همانطور که گفته شد شیرآلات منزل در مدل های بسیار مختلفی ارائه شده اند که برای نصب در حمام، آشپزخانه، دستشویی و … مناسب می باشند. به طور کلی، شیرهای آب را براساس محل نصب می توان در دسته های شیر دوش، شیر ظرفشویی، شیر روشویی و … تقسیم بندی کرد. همچنین، بر حسب کاربرد نیز شیرهای آب در مدل های شیر اهرمی، کارتریجی، توپی، الکترونیکی، فشاری و … با علم های کوتاه، صاف و … موجود هستند.

از نظر متریال مورد استفاده، شیرآلات ساختمانی معمولا از جنس استیل، برنج، روی، مس و گاهی نیز پلاستیک ساخته می شوند. با این وجود، در برخی شیرآلات سرب نیز به کار می رود که این ماده برای سلامت بدن مضر بوده و در نمونه های مرغوب استفاده نمی شود.

شما برای نوسازی لوازم بهداشتی منزل می توانید نمونه ها و جنس های گوناگون شیر آب را از نام های معروفی همچون گروهه، قهرمان، راسان یا کسری سفارش دهید.

بازدیدها: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *