0

No products in the cart.

Return To Shop

نقش بازسازی منزل در بزرگ جلوه دادن خانه

نقش بازسازی منزل در بزرگ جلوه دادن خانه

برای اینکه فضا در بازسازی جدید بزرگتر به نظر برسد، باید ذهن خود را بر روی  ایجاد دکوراسیون فضای باز متمرکز کنیم. بازسازی منزل به منظور بهبود شرایط زندگی و فراهم سازی آرامش بیشتر انجام می شود . با چند شگرد هوشمندانه به هنگام بازسازی باعث می شوید خانه بزرگتر از حالت عادی به نظر برسد. اولین قدم این است که از شلوغی پرهیز کنید و طراحی مینیمال را انتخاب کنید، زیرا به ایجاد فضای بزرگتر کمک می کند. در ادامه به تعدادی از  موارد تاثیرگذار اشاره خواهیم کرد.

 

تغییر پلان راهکاری برای بزرگتر نشان دادن خانه

یکی از بزرگترین استراتژی ها برای بزرگ نشان دادن خانه استفاده از عناصر طراحی استراتژیک است. این می تواند شامل استفاده از رنگ های روشن، استفاده از سطوح بازتابنده، رنگ آمیزی راه راه عمودی روی دیوار، استفاده از مبلمان جمع و جور، استفاده از نور طبیعی و استفاده از فضای مرده  برای نشان دادن فضا باز باشد. با انجام این کارها هوای بیشتر و احساس بازتری از محیط خواهید داشت.

 

از پرده های دلباز استفاده کنید

پرده های باز نور طبیعی بیشتری به فضا، می بخشند. نور طبیعی فضا را زنده می کند.بخصوص نصب پرده چسبیده به سقف و استفاده از پرده‌های بلند که از بالاترین قسمت سقف تا کف را پوشش داده به بزرگ نشان دادن فضای شما کمک قابل توجهی می کند.

 

دکوراسیون به رنگ‌ تیره، فضا را کوچک‌تر نشان می دهد.

نقاشی می تواند تاثیر بسزایی در بزرگتر نشان دادن خانه داشته باشد. رنگ‌های روشن فضا را باز می کنند، در حالی که رنگ‌های تیره می‌توانند احساسی دنج و صمیمی ایجاد کنند. رنگ آمیزی بشکل راه راه های عمودی روی دیوارها می تواند به بالا کشیدن چشم و ایجاد توهم فضای باز کمک کند. هنگام نقاشی، مهم است که طرح رنگ موجود اتاق و نحوه تعامل رنگ جدید با آن را در نظر بگیرید. استفاده از مواد بازتابنده مانند رنگ براق راه دیگری برای بزرگتر نشان دادن اتاق است.

 

از سطوح باز تاب دهنده و شیشه‌ای برای بزرگ نشان دادن خانه استفاده کنید

سطوح انعکاسی مثل شیشه ها یا آینه‌ها، رنگ‌های روشن و سایر سطوح بازتابی دیگر مثل استیل می‌توانند فضا را بزرگ نشان دهند. زیرا نور از سطوح منعکس می‌شود و فضایی باز و مطبوعی ایجاد می‌کند.

قدرت نور طبیعی را در بزرگنمایی دست کم نگیرید

نور طبیعی یکی از بهترین راه‌ها برای بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن خانه است. نور طبیعی می تواند فضا را دلبازتر جلوه دهد و همه چیز را شاداب تر نشان دهد.

 

استفاده از از مبلمان و لوازم کوتاه راهکاری ویژه جهت بزرگ سازی فضا

استفاده از مبلمان با رنگ روشن و انعکاسی و قرار دادن آن به شکل استراتژیک بسیار مهم است.  استفاده از مبلمان و وسایل کوچکتر راه حل بعدی است. مبلمان کوچک‌تر فضای کمتری را اشغال می‌کند و به چشم اجازه می‌دهد راحت‌تر در اتاق حرکت کند و تخیل فضای بزرگتر بیشتر جان بگیرد. کاناپه را رو به پنجره بگذارید و از کاناپه گوشه هم برای ایجاد فضای باز استفاده کنید.

 

تاثیر در و دیوار در بزرگی خانه:

هرچه فضا بازتر باشد و دیوارها و درهای کمتری داشته باشید،  فضا بزرگتر به نظر می‌رسد. به هنگام باز سازی بهتر است درب‌های غیر ضروری مانند درب اتاق نشیمن، ناهار خوری و غیره را که موجب می‌شوند تا دید یکدستی به وجود نیاید را حذف کنید. استفاده از درهای شیشه‌ای نیز برای بزرگتر نشان دادن خانه مناسب هستند.

 

با کفپوش مناسب خانه را بزرگتر از همیشه جلوه دهید

از یک کف‌پوش واحد برای تمامی قسمت‌های خانه استفاده کنید. این کار مرز بین اتاق‌ها را از بین می‌برد و باعث می‌شود فضا بزرگتر به نظر برسد. پارکت‌های چوبی تیره برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. رنگ کف‌پوش  را روشن انتخاب کنید و یا از سنگ و سرامیک‌های ساده و سفید استفاده کنید. موکت‌های ساده با رنگ روشن خنثی انتخاب مناسبی برای کفپوش  در خانه های کوچک هستند.

قفسه‌بندی در خانه‌های کوچک راهی دیگر جهت بزرگنمایی فضا

برای این منظور، باید از قفسه‌هایی استفاده کنید که به رنگ روشن و بازتابنده باشند. قفسه های آینه ای، چوب های رنگ روشن یا قفسه های شیشه ای می توانند با بازتاب نور اتاق را بزرگتر نشان دهند. به همین صورت، قرار دادن مبلمان در اطراف قفسه ها نیز می تواند به باز شدن فضای اتاق کمک کند.

طرح‌های عمودی برای بزرگتر نشان دادن فضای خانه  معجزه می کنند

استفاده از طرح های عمودی با افزایش ارتفاع تا فضا، باعث بزرگتر نشان دادن خانه شود. قرار دادن اثاثیه بلند و آثار هنری به صورت استراتژیک می تواند جلب توجه کند. نوارهای عمودی در کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی به بزرگتر نشان دادن سقف اتاق منجر می شوند. افزودن قفسه ها یا گیاهان آویزان برای ایجاد خطوط عمودی نیز موثر هستند.

در نهایت:

طراحان دکوراسیون برای طراحی فضای کوچک استفاده از طرح‌های منحنی و گرد را پیشنهاد می‌دهند چرا که این طرح‌ها کمک می‌کنند تا با ایجاد فضایی بدون زاویه خانه بزرگ‌تر به نظر برسد. این افراد همیشه در چیدمان منزل کوچک به دنبال ایجاد فضاهای خالی و دلبازهستند. شما حتی می توانید با یک مهندس و متخصص مشورت کنید و برخی دیوارهایی را که باربر نیستند را حذف کنید. کار را به کاردان بسپارید و تنها به خانه رویایی خود بیاندیشید.

 

بازدیدها: 45

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *