0

No products in the cart.

Return To Shop

هزینه‌ بازسازی آشپزخانه

یکی از دغدغه های صاحبان منزل برای بازسازی یا ساخت بخشی از خانه، هزینه هایی است که این کار در پی‌ خواهد داشت. بازسازی آشپزخانه ممکن است در حد تغییرات جزئی باشد ولی به صورتی که چهره و کارکرد فضا را دگرگون کند؛ یا ممکن است از اساس بخش هایی متحول شود و آشپزخانه از نو سازمان یابد. برای تخمین هزینه های ساخت و بازسازی آشپزخانه باید به عوامل و فاکتورهای گوناگون توجه کرد که در ادامه به بررسی این موارد در هزینه‌ بازسازی آشپزخانه خواهیم پرداخت.

هر بخش از منزل که قصد ساخت آن را داشته باشید هزینه های مربوط به خود را در بر خواهد داشت. اگر قصد دارید هزینه ساختِ آشپزخانه را جدا از سایر هزینه های بازسازی محاسبه کنید، باید بتوانید عوامل تأثیرگذار در تخمینِ قیمت بازسازیِ آشپزخانه را تعیین کنید و با توجه به ابعاد و سطحِ متریال جایگزین، هزینه را تخمین بزنید.

هزینه بازسازی آشپزخانه را برآورد کنید

هزینه‌ ی بازسازی آشپزخانه

هزینه بازسازی آشپزخانه با توجه به تغییرات مدنظر و متراژ این تغییرات محاسبه می شود. بازسازی با توجه به خواست و سلیقه شما انجام می شود. شما می توانید انواع سبک های دکوراسیون آشپزخانه را برای طرح جدید خود انتخاب کنید؛ افراد برای بازسازی آشپزخانه سبک های مدرن، مینیمال، کلاسیک، روستیک و … را در آشپزخانه پیاده سازی می کنند.

آشپزخانه از این نظر که قلب منزل محسوب شده، زمان زیادی در آن به کار و فعالیت سپری می شود. فضای آشپزخانه باید راحت و دلنشین باشد تا به محلی برای بازآفرینیِ توان و کسب انرژی تبدیل شود.

به‌طور کلی، میزان هزینه ای که برای آشپزخانه خرج می کنید بر متوسط هزینه بازسازی خانه بسیار تاثیرگذار است. با وجود کابینت ها، سینک، پوششِ کف و دیوار، صفحه کابینت و غیره، آشپزخانه از قسمت های اصلی منزل است که بیشترین هزینه را در فرآیند ساخت و بازسازی موجب می شود.

در این پروسه بخش های آسیب دیده تعویض می شود و از متریالی جایگزین برای آنها استفاده خواهد شد. برای مثال، تعویضِ کابینت های پوسیده و کهنه خود می‌تواند پروسه‌ای همه‌جانبه در تغییر دکوراسیون آشپزخانه و چه بسا تغییر دکوراسیونِ کل منزل باشد.

با این حال، گاهی اوقات کابینت ها به تعویض نیازی ندارند و فرآیند بازسازی با تغییراتی جزئی‌تر، مثل تغییر نورپردازی و رنگ آمیزی به نتیجه می رسد. پس پیش از هر چیز، برآوردی از میزان تغییراتِ مدنظر خود داشته باشید.

قیمت مصالح نوسازی آشپزخانه

مصالح و متریالی که برای نوسازیِ آشپزخانه استفاده می کنید از عوامل اصلیِ تعیین قیمت است. اینکه کابینت و صفحه کانتر از چه جنسی باشد، چه کف‌پوشی را برای آشپزخانه انتخاب می کنید و برای دیوارها و سقف چه مصالحی به کار می برید، همگی در هزینه نهایی اثرگذار خواهد بود.

همچنین، با انتخاب نوع مصالح و متریالِ جایگزین، می توان از مدت زمان انجام پروژه نیز برآوردی به دست آورد.

برای اینکه بتوانید هزینه بازسازی آشپزخانه تان را به خوبی تخمین بزنید، باید از قیمت انواع خدمات و  متریال های مورد استفاده اطلاع داشته باشید.

این هزینه ها شامل قیمتِ انواع کابینت و سنگ کابینت، قیمت یراق‌آلات کابینت، قیمت شیرآلات و خدماتِ لوله کشی و تأسیسات، قیمت لوازم نورپردازی و روشنایی، قیمت دیوارپوش و کف‌پوش، شیشه و پنجره و … است.

در هنگام انتخاب متریال نوسازی، به این نکته نیز توجه کنید: قیمتِ برخی متریال ها ارزان‌تر‌ است، اما ممکن است کیفیت و دوام چندان مطلوبی نداشته باشند. مطمئناً حالا که دردسرهایِ بازسازی را به جان خریده‌اید، بهتر است محصولاتی باکیفیت و بادوام انتخاب کنید که عمر مفیدشان طولانی‌تر باشد.

بازدیدها: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *