0

No products in the cart.

Return To Shop

طراحی ۳ بعدی دکوراسیون داخلی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

در دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل مهم ترین بخش طراحی فضای مناسب و مطابق با خواسته های کارفرما است.طراحی ۳ بعدی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان  بخشی از فعالیت هایی است که معمولا پیش از شروع پروژه انجام می شود تا مشخص شود طرح نهایی به چه شکل خواهد بود و چه قسمت هایی نیاز به تغییر و تحول دارند.

با انجام طراحی ۳ بعدی کارفرما بهتر می تواند ابعاد مختلف پروژه بازسازی یا نوسازی ساختمان را در نظر بگیرد و بودجه‌گذاری مناسب‌تری داشته باشد.

این شیوه از طراحی به عنوان مرجعی برای بررسی های بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و بر طبق آن، زیباسازیِ دکوراسیون داخلی وساخت‌و‌سازِ نمای بیرونی به بهترین شکل انجام می شود.

در طراحی ۳ بعدی مشتری به طور مجازی می تواند مدل دکور خانه را مشاهده نماید. در این حالت، کارشناسان معماری با استفاده از نرم افزارهای طراحی، و براساس نیاز و مشورت صاحب پروژه، رندرهایِ دیجیتالی را تهیه می کنند که بسیار به پیشرفتِ پروسه‌ی بازسازی کمک می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2843″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f7f7f7″][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

علاوه بر این، سفارش های مدل سازی ۳ بعدی برای نمای سازه های ساختمانی نیز قابل استفاده می باشد. نمای خارجی از بخش های اساسی در پروژه های بازسازی است که تأثیری انکارناپذیر در زیباسازی ساختمان دارد.

مطمئناً دیدنِ الگوی ۳ بعدیِ نمای بیرونی آپارتمان و ویلا، پیش از اجرای پروژه، در انتخاب بهترین متریال و روش ساختْ اثرِ قابل توجهی خواهد داشت و می تواند از ایجاد طرح های بدمنظر و نازیبا جلوگیری نماید.

از دیگر ویژگی‌ هایِ طراحی ۳ بعدی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان، دیدنِ جلوه‌ی سازه از زوایای مختلف است. با این کار فرم و جزئیاتِ سازنده‌ی نما، نظیر بافت و رنگ و نور و …، از نقطه نظرهای گوناگون قابل مشاهده می باشد.

همچنین، از سایر مزیت های طرح ۳ بعدی، کاهش برخی از رفت و آمدهای غیرضروری است. در این حالت، طرح های اولیه را می توان از راه دور و در کم ترین زمان در اختیار مشتری قرار داد.

با این حال، باید در نظر داشت که طراحی ۳ بعدی بهتر است توسط مهندسان و طراحانِ ماهر پیاده سازی شود تا قابل انجام بوده و به واقعیت نزدیک باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” css_animation=”fadeInRight” bg_type=”bg_color” bg_override=”ex-full” margin_top=”55″ margin_bottom=”5″ type=”vc_default” css=”.vc_custom_1615977261264{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 5px !important;}” bg_color_value=”#ffffff” el_id=”benefits”][vc_column offset=”vc_col-lg-offset-2 vc_col-lg-8 vc_col-md-offset-1 vc_col-md-10″ css=”.vc_custom_1615299402851{padding-bottom: 20px !important;}”][ultimate_heading main_heading=”جدیدترین پروژه های طراحی سه بعدی” sub_heading_color=”#999999″ spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”3″ line_color=”” sub_heading_style=”font-style:italic;” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-bottom:15px;” line_width=”200″ el_class=”accent-border-color” margin_design_tab_text=””][/ultimate_heading][/vc_column][vc_column][dt_portfolio_carousel post_type=”posts” posts_offset=”0″ content_alignment=”center” image_border_radius=”0px” slides_on_wide_desk=”3″ autoplay=”y” post_date=”n” post_category=”n” post_author=”n” post_comments=”n” post_content=”off” read_more_button_text=”مشاهده” project_icon_border_width=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_color_hover=”#ffffff” arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px” posts=””][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

بازدیدها: 15