0

No products in the cart.

Return To Shop

طراحی دکوراسیون آرامش بخش

ایجاد فضایی آرامش بخش مختصِ خانه و اتاق خواب نیست، بلکه در محیط کسب و کار نیز فراهم کردن نوعی دکوراسیون داخلی تسکین دهنده می تواند کیفیت و راندمانِ زندگی مان را بهبود ببخشد. با این حال، هر کجا که باشیم، پس از یک روز کاری، دکور آٰرام کننده می تواند حال و هوایمان را عوض کند و به ما احساس بهتری دهد.در این مقاله ، نکاتی را در مورد طراحی دکوراسیون آرامش بخش مرور خواهیم کرد.

چینی ها به این نکته واقف بوده اند و در فنگ شویی، که به معنای باد و آب است، تاثیر مستقیم اتمسفرِ زندگی بر سطح انرژی و شادی را بررسی کرده اند. شاید همه چیز درباره ی چیدمانِ صحیح باشد، و از این رو، هر رنگ، هر کیفیت و هر عنصر خاص می تواند به گونه ای انرژی کیهانی را به جریان بیاندازد.

چطور دکوراسیون خانه خود را آرامش بخش کنیم؟

خانه محل امن شماست، جایی که از پس گرفتاری ها و دردسرهای روزانه به آنجا پناه می برید. در فضای خانه، با یک سری انتخاب ها، می توان احساسِ آسایش را افزایش داد. در ادامه ایده ها و پیشنهادهایی معرفی می شود که با بهره گیری از آنها می‌توانید سطح آرامش محیط زندگی تان را ارتقاء دهید.

نقش رنگ و نورپردازی مناسب

نور پردازی منزلوقتی پای حال خوب و سرزندگی در میان باشد، نور طبیعی معجزه می کند. اگر خانه یا محل کار شما پنجره های بزرگی داشته باشد کیمیاست و شور زندگی را به جریان می اندازد. درخشش و گرمایِ نور آفتاب که از طرف شمال وارد شود، نرم و ملایم است و فضایی سرزنده و امیدوار را پدید می آورد.

افزون بر نورپردازیِ طبیعی، استفاده و کاربرد رنگ نیز، از عوامل دیگری است که در ایجاد فضای آرام تاثیرگذار است. رنگ‌های خنثی و روشن، مثل انواع سفید و کرم و خاکستری، به عنوان رنگِ دیوار و کف پوش، می تواند شما را از استرس های روزمره دور کند. البته برای اینکه این گونه رنگ ها موجبِ احساسِ دل سردی و کرختی نشوند، بهتر است از بخش‌هایِ طرح‌دار و نیز سایه های گرم، همچون انواع طیفِ زرد، همچون طلایی، زردِ روشن و زردِ مایل به قهوه ای نیز در دکور استفاده کنید.

گل ها و گیاهان را از یاد نبرید

گیاهان آپارتمانی باز کردن در و پنجره‌ به روی عناصر طبیعی، سرزندگی را به درون خانه می آورد. گل ها به ویژه در این زمینه مناسب اند و علاوه‌بر زیباییِ بصری، عطر و بویی دلنشین را هم به همراه می آورند.

شمع های طبیعی و شعله آرامش بخش

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلیشمع هایی که بو ندارند یا از رایحه طبیعی برخوردارند، مثل شمع موم زنبور عسل، در هر دکوری قابل استفاده است و با سوختنِ آرام شعله، فضایی تسکین بخش و رویایی را به وجود می آورد.

طراحی دکوراسیون آرامش بخش برای اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خوابهمان طور که گفته شد، رنگ های خنثی به همراه سایه هایِ گرم، مثل زرد و آبی و سبز، بسیار آرامش بخش و شیک هستند و برای اتاق خواب نیز گزینه ای درخور به شمار می روند. این ترکیب، به علاوه‌ی کمی بازی با الگوها و افزودنِ فضایِ سبز، می‌تواند اتاق خواب تان را به آشیانه‌ی آرامش تبدیل کند. البته لزومی ندارد حتما به رنگ هایِ روشن محدود شوید، سایه های تیره‌تر آبی و سبز و خاکستری هم می تواند به دردتان بخورد تا محیطی مناسب برای استراحت فراهم کنید.

دکوراسیون آرام فضای کار

دکوراسیون محل کار نور طبیعی به قدر کافی، رنگ بندیِ مناسب و زیبا، استفاده از گیاهان و گلدان هایِ طبیعی، پیاده سازیِ ارگونومیک مبلمان و به کار بردنِ تزئیناتِ الهام بخش، همگی می تواند در تامینِ حداقل هایِ آرامش بخش برای محیط کار تاثیرگذار باشد.

بازدیدها: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *