0

No products in the cart.

Return To Shop

مزیت کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای

امروزه کابین دوش شیشه ای به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، مورد توجه بسیاری از سازندگان و صاحبان خانه قرار گرفته است. این نوع کابین با ایجاد یک فضای جداگانه در حمام به صورت یک پارتیشن فضای دوش را از دیگر فضای دکوراسیون داخلی حمام مستقل می‌سازد. به گونه ای که هم ‌زمان دید به بیرون نیز وسیع‌تر می شود. در این نوشته به چند نمونه از مزایای نصب کابین دوش شیشه ای می‌پردازیم.

جذابیت زیبای کابین دوش شیشه ای


حمامی که کابین دوش شیشه ای داشته باشد یک حمام لاکچری بحساب می‌آید. این اتاق شیشه ای شیک، فضایی زیبا و دلنشین برای ساکنین خود فراهم می‌کند. بودن یک محفظه شیشه ای سایر عناصر و اجزای حمام را بسیار آراسته و براق نشان می‌دهد. در طراحی داخلی حمام  بهتر است تا جای امکان دیوار و  کف حمام را با مصالح ومتریالهای شیشه ای بپوشانید و در پایان از کابین دوش شیشه ای کمک بگیرید که با این مصالح براق در هارمونی کامل باشد.

 نظافت آسان با کابین دوش شیشه ای

مهمترین مزیت کابین دوش این است که تمیز کردن آن آسان است. بیشتر سطوح محفظه صاف بوده و محل تجمع آن با میکروب کمتر است. شیشه های موجود در این نوع حمام طوری طراحی شده اند که تا حد امکان لک نمی گیرند، حتی اگر هم لک بگیرند بسیار راحت بدون مواد شوینده با یک دستمال پاک می‌شوند. برای تمیز کردن کف کاشی کاری کابین هم، زمان کمتری لازم است زیرا گوشه‌‌ها در مقایسه با حمام  سنتی نیاز کمتری به شستشو دارند.

تنوع سفارش در کابین دوش شیشه ای
این محفظه های شیشه ای در مدلها واندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند .هر کس بسته به سلیقه شخصی خود می‌تواند سبک مورد نظر خود را انتخاب نماید. در بازسازی حمام‌های قدیمی هم بسته به فضایی که در اختیار داریم و بسته به نما و شیرآلاتی که در این فضا استفاده شده،  طیف و فرصت انتخاب برای ما بسیار زیاد و متنوع است.

نگهداری فضای گرم به هنگام دوش گرفتن

نصب کابین دوش شیشه ای حمام، باعث نگهداری گرمای حمام در محیط و جلوگیری از هدر رفت انرژی می‌شود. تنوع بسیار زیاد در بازار این امکان را می دهد تا در هر محیطی و با هر ابعادی که مورد نیاز است این کابین  قابل پیاده سازی باشد.

 ایجاد نمای کلاسیک با کابین دوش شیشه ای
همه انسانها جذب نمای زیبا و خیره کننده می‌شوند. این نوع کابین به همه چیز یک سبک عالی می دهد و فضای کمی را اشغال می کند. این کابین ها از مزیت داشتن طراحی خوب و مدرنیته برخوردار هستند. در شیشه های این حمام از شیشه سکوریت استفاده می شود تا در صورت شکسته شدن شیشه، آسیبی به انسان وارد نکند. این کابین دوش لوکس با طراحی زیبا، با داشتن کاشی و شیشه‌های با کیفیت یک سبک کلاسیک به منزل می بخشید.

 کاربردی بودن 

این کابینها بسیار کاربردی هستند، زیرا ایده ای است که به ما اجازه می دهد به راحتی بدون اینکه کل حمام خیس شود، بتوانیم دوش بگیریم. این کابین فضایی متمایزی ایجاد می‌کند که از فضای حمام استفاده بهینه داشته باشیم. همچنین این امکان را می دهد که فضای کافی برای دیگر لوازم  جانبی داشته باشیم. از طرف این کابین‌ها قابل تنظیم هستند. بطوری که از بین انواع مختلف کابین دوش شیشه ای موردی را میتوان انتخاب کرد که با طراحی کل حمام مطابقت داشته باشد.

مقاومت بالای کابین دوش شیشه ای

شیشه های بکار رفته  در کابین دوش شیشه ای، گرما دیده و بسیار انعطاف پذیر می باشند. این شیشه ها در برابر بخار آب و ضربات متعدد خرد نمی شوند و سالیان متوالی طول عمر دارند. به هنگام انتخاب به گارانتی شیشه های اتاقک دوش دقت کنید. در حالت کلی دوام خود شیشه به مراتب بالاتر از دوام فریم هاست.

نگهداری آسان کابین دوش شیشه ای
محافطت ازاین محفظه ها کار چندان سختی نیست. به هنگام خراب شدن این اتاقک، درب شیشه ای را سریع‌تر تعویض کنید تا رطوبت و بخار به سایر قسمتهای کابین آسیبی وارد نکند.

 دید وسیع

 وقتی این محفظه ها در حمام اجرا می‌شوند نمای طبیعی حمام منجر به تمدید فضای جدید می‌شود. کابین دوش شیشه ای مانعی در برابر دید ندارند که حمام را کوچک نشان دهند. استفاده از پرده های آویزان در حمامهای سنتی نور محیط و فضای حمام را محدود می‌کند، درحالی که امروزه در حمام‌های کم نور از دوش شیشه ای جهت ایجاد نور بیشتر در فضا استفاده می‌شود.

مشتری پسند بودن خانه

تعویض محوطه ی قدیمی و فرسوده ی حمام با محفظه ی شیشه ای زیبا، ارزشی افزوده به خانه می‌بخشد. حتی اگر قصد فروش خانه را هم نداشته باشید با نصب کابین شیشه ای در حمام، فضای شیک تر و لذت بخش تری را ایجاد خواهید کرد. از طرفی کابین دوش‌ شیشه ای برای ادغام تک تک اجزای حمام آپشن های متعددی دارد.

 اتصالات دور دوشی کابین

با توجه به فضای مرطوب حمام ،جنس اتصالات شیشه دور دوشی از استیل مرغوب است که ضد زنگ می باشد. حتی در صورت تمایل این اتصالات به کار رفته هنگام نصب شیشه دور دوشی بسته به محیط و فضای حمام قابل تغییر هستند. کابین دوش‌های بدون فریم، نمایی طبیعی‌ تر ایجاد می‌کنند د رحالی که کابین دوش‌های فریم‌دار، حس یکنواختی و عدم تقارن به همراه دارند.

سخن پایانی

کابین دوش شیشه‌ای یکی از جدیدترین طرح‌ها در دکوراسیون داخلی هستند. استفاده از این حمام‌ها نه تنها فضای سرویس بهداشتی و حمام را جدا می‌کند بلکه فضا را شیک‌تر نشان می‌دهد. فضاهای کوچک بهترین مکان برای نصب این حمام‌ها هستند. اما شما می‌توانید به راحتی از این کابین‌ها در فضاهای بزرگ نیز استفاده کنید. اگرتصمیم نهایی خود را مبنی بر خرید و طراحی کابین دوش اتخاذ کردید، با استودیو معماری فراز تماس بگیرید. آن ها پس از اندازه گیری و سنجیدن همه شرایط قرار گیری حمام و اندازه محفظه، مناسبترین و بهترین نظر نهایی خود  را به شما اعلام خواهند کرد .

بازدیدها: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *