0

No products in the cart.

Return To Shop

فواید بازسازی منزل شما را متحیر میکند اگر بدانید…

فواید بازسازی منزل

از کوچکترین فواید بازسازی منزل این است که، فضای زندگی تغییر می یابد و منجر به شاد تر شدن افراد و احساس آرامش بیشتر اعضای منزل می گردد و از لحاظ اقتصادی نیز باعث ایجاد ارزش افزوده ملک شده و قیمت ساختمان را ارتقاء می دهد. بازسازی منزل چنان تاثیر مثبتی بر زندگی دارد که انسان بعد از پایان کار از اینکه زودتر اقدام به باز سازی نکرده بود احساس پشیمانی و ناراحتی میکند. با ما باشید تا در این مقاله تنها با اشاره به سرخط هرکدام، شما را با مزایای آن متحیر سازیم.

فواید بازسازی منزل

باز سازی با ایجاد تغییر در نقشه، فضایی متناسب با سلیقه ی ساکنین ایجاد میکند که ضمن تنوع در سبک زندگی باعث افزایش کارایی فضای زندگی می شود. گروهی از فواید از این قرارند.

بهبود کیفیت زیستی

ساختمانها به مرور زمان دچار استهلاک شده و فرسوه میشوند، در نتیجه کیفیت مطلوب اولیه را از دست می دهند. کابینت، سنگ و نما، دیوارها، لوله کشی های سرویس بهداشتی، شیرآلات از جمله مواردی است که این فرسایش را به خوبی نشان می‌دهند. چکه کردن شیر آلات و پوسیدگی لوله‌ها علاوه بر ترکیدگی و زردی رطوبت سقف‌، باعث کاهش کیفیت آب مصرفی نیز می‌شوند. این مسئله به ‌خصوص اگر لوله کشی آب ساختمان با لوله‌های فلزی باشد، باعث افت کیفیت آب مصرفی می‌شود. به این ترتیب وقتی خانه خود را بازسازی می کنید، به بهتر شدن کیفیت زندگی کمک می‌کنید.

ضریب امنیت بالا

بازسازی ساختمان تنها به موارد ظاهری و مرتبط با زیبایی و امکانات جانبی محدود نمی‌شود. بلکه محکم شدن آن، باعث افزایش امنیت ساکنان آن در برابر حوادث غیرمترقبه مثل زلزله، آتش سوزی و… می شود. در چنین مواقعی یک هزینه ناچیز گاها به امنیت جان و مال ساکنان ساختمان ختم می‌شود.

پایین آمدن هزینه فیشها با صرفه جویی در مصرف انرژی

ساخت و ساز با استانداردهای جهانی در بازسازی‌های امروزی، علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر منجر به ذخیره پولهای هدر رفته میشود. تعویض پنجره های چوبی و آهنی یا آلومینیومی قدیمی با شیشه یا پنجره های دوجداره، استفاده از سیم کشی‌های مهندسی شده امروزی، نوسازی سقف و نما برای مقابله با آلودگی صوتی، استفاده ازگرمایش از کف، سیستم گردش گرما در پکیج‌ها یا سرمایش مدرن همگی در کنترل انرژی نقش دارند. بازساری منزل باعث بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی  شده، و فیشهای مصرفی ماهیانه به حداقل میرسند.

سرمایه گذاری مطمعن:

بارها دیده ایم که تعدادی خانه های قدیمی خریداری میکنند و با بازسازی و مرمت قسمتهایی از منزل آن را با ارزشی افزوده به فروش می رسانند. در واقع به بازساری میتوان به دید سرمایه گذاری نگاه کرد، بطوری که علاوه بر بالا بردن طول عمر بنا، افزایش کیفیت زندگی و کاهش مصرف انرژی، ارزش مالی خانه نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد. از طرفی با تغییر چهره  منزل به شکل امروزی، شانس فروش خانه، بالا‌تر میرود.

تغییر ابعاد ساختمان در کارایی بهتر فضا

 با بازسازی خانه کلنگی، ابعاد و فضاهای آن مدیریت و بهینه سازی می شود. جابه جایی تیغه های غیر باربر برای بزرگتر کردن نشیمن یا آشپزخانه، تخریب پاسیوهای قدیمی، برای بهبود مکان اتاق خواب، آشپزخانه و یا سالن نشیمن، تبدیل اتاق زیر شیروانی برای ایجاد فضای جدید زندگی، با یک طراحی مناسب، ایده هایی است که یک مکان کلنگی را به یک خانه رویایی مبدل می سازد.

در نهایت

بازسازی ساختمان یا منزل را نباید با تغییر کاربری و فعالیت های غیرمجاز در آن اشتباه گرفت! توجه داشته باشید که هر گونه تغییر در نقشه و دکوراسیون بنا، باید مطابق با پروانه ساختمانی صورت بگیرد، در غیر اینصورت طبق کمیسیون ماده 100 شهرداری، مورد پیگیری و رسیدگی قرار خواهید گرفت. استودیو معماری فراز با تسلط کامل برآخرین ضوابط قانونی باز سازی، اینجاست تا تغیرات دلخواه شما را با ارائه بهترین نمونه های پیشنهادی، طبق قانون اعمال نماید. پس با ما باشید.

بازدیدها: 27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *