0

No products in the cart.

Return To Shop

نکات مهم در بازسازی اتاق نشیمن

بازسازی اتاق نشیمن

آیا از تکراری بودن اتاق نشیمن خسته شده ای ؟دوست داری یک باز سازی اتاق نشیمن عالی داشته باشی اما نمیدانی چکار کنی ؟ ما به شما خواهیم گفت چطور خانه رویایی مطلوبتان را باز سازی کنید تا برای سالها آسوده خاطر شوید. اتاق نشیمن، در همه خانه ها کانون دور هم جمع شدن افراد خانواده است. برای بازسازی منزل  و  اتاق نشیمن بسته به متراژ و میزان روشنایی منزل ایده های بسیاری وجود دارد که ذیلا” به نمونه هایی از این ایده ها اشاره میکنیم.

ایده های بازسازی اتاق نشیمن

هزینه بازسازی بسته به نوع و کیفیت مصالحی که استفاده می شود و ایده و سبکی که به کار می رود متفاوت است. همه این ایده ها در بازسازی اتاق نشیمن، در جهت فراهم ساختن راحتی و آرامش بیشتر و انرژی بخش تر است.

انتخاب رنگ های روشن

اگر قصد بازسازی اتاق نشیمن را دارید، از رنگ های پرانرژی و پر جنب و جوش متناسب با خلق و خوی افراد خانه استفاده نمایند. چنانکه خانه با متراژ کوچک دارید، به شما توصیه می کنیم از رنگ‌های روشن استفاده نمایید. این رنگ ها منعکس کننده خوبی برای نور هستند و می توانند زیبایی محیط را چندین برابر کنند.

استفاده از کاغذ دیواری

یکی از محبوب‌ترین کارها در هنگام بازسازی اتاق نشیمن، تغییر شکل و چهره دیوارها است. اگر دیوارهای اتاق نشیمن شما به شکلی بی روح و قدیمی هستند شما می‌توانید با استفاده از یک کاغذ دیواری که طرح جذاب و زیبایی دارد، تمامی دیوارهای اتاق یا فقط بخشی از آن را کاغذ کنید. تاثیر استفاده از کاغذ دیواری در بازسازی اتاق نشیمن بسیار شگفت انگیز است.

تغییر در کف پوش اتاق نشیمن

اجرای پارکت،لمنیت، سرامیک و سنگ همچنین استفاده از کفپوش های متنوع با طرح های جذاب بجای کف ترک خورده قدیمی در بازسازی اتاق نشیمن غوغا میکند. قطعا متریال با کیفیت مرغوب( مثل سنگ)، هزینه بیشتری نسبت به متریالهای دیگر دارد.

استفاده از سقف کاذب و نورپردازی

با اجرای سقف کاذب کنفی و نورپردازی‌های سقفی و دیواری در بازسازی اتاق های نشیمن، چهره اتاق شما به کلی عوض می شود. افزودن یا زدودن گچ بری ها،  بغیر از زیبایی، فضای خانه را متحول میکند.

تغییر مبلمان و چیدمان اتاق نشیمن

 دیتیل ها و جزییات را دست کم نگیرید. مبلمان انتخابی باید با سایر المان های موجود در اتاق نشیمن دارای هارمونی باشد. مبلمان را به نحوی در کنار هم قرار دهید که فضا دلپذیرتر و روح بخش ترشود و زیاد هم جاگیر نباشد که مزاحم رفت و آمد شود.

اختصاص سازی دیوار پشت تلویزیون

در بعضی خانه ها گاها تلوزیون از سالن پذیرایی به اتاق نشیمن کشیده می شود. این روزها نصب تلویزیون در بالای شومینه بسیار مرسوم شده است. در بازسازی اتاق نشیمن بهتر است فضای پشت تلوزیون از دیگر دیوارهای منزل تفکیک داده شود. همچنین تلویزیون باید فاصله استاندادی از سطح زمین داشته باشد.

حذف یا اضافه کردن پنجره

 حذف یا اضافه کردن یک روشنایی وآویختن پرده ها از بلندای دیوار و پهن نمودن یک کف پوش یکسره در سراسر اتاق نشیمن ، فضا را می تواند منبسط تر نشان دهد. در صورت امکان با بردن میز ناهار خوری از وسط اتاق به سمت  یک پنجره آفتابگیر، حس یک کافی شاپ کنار خیابانی دنج،  به انسان دست می دهد. استفاده از یک فانوس بزرگ بیرونی و قرار دادن آن در یک مکان کوچک باعث ایجاد محیطی رمانتیک در شب ها میشود.

ودر آخر:

در ایده های بازسازی اتاق نشیمن، و هنگام تغییر دکوراسیون حتما از متخصصان و کارشناسان استودیو معماری فراز مشورت بگیرید. ما بسته به بودجه و ایده بازسازی اتاق نشیمن، طیفی از قیمت و هزینه ها را در اختیارشما قرار می دهیم. این باعث می شود که شما از هزینه هایی که برای تغییر دکوراسیون در نظر گرفته اید، نتیجه مطلوبی گرفته و از انتخاب خود راضی باشید.

بازدیدها: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *