0

No products in the cart.

Return To Shop

کناف در بازسازی منزل

برای کسانی که قصد بازسازی منزل خود را دارند، کناف از بهترین محصولاتی است که برای سقف و دیوار به کار می رود. حتماً لازم نیست آدم سر به هوایی باشید که به طراحی سقف منزل خود توجه کنید! ما اکثر اوقات را در خانه می گذرانیم و سقف بیش از آنچه که فکر می کنیم در چشم و دیدرس ما قرار دارد. پس اگر می خواهید به سراغ بازسازی منزل‌تان بروید، سقف کاذب کناف را فراموش نکنید.در این مقاله، اهمیت کناف در بازسازی منزل را مرور می کنیم.

کناف چیست؟

کنافکناف از سیستم های ساخت و ساز خشک است که به آب نیازی ندارد. این محصول نوعی سازه یا پنل است که با روکش گچ ساخته می شود. این محصول کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ويژگی های بسیار خوب، همچون نصب آسان و سریع، جایگزین گچ‌کاری‌های سنتی شده است.

کناف (Knauf) در واقع نام برندی آلمانی است که در دهه ۱۹۳۰ این محصول را تولید کرده است. امروزه کناف از محبوب ترین انواع مصالح ساختمانی است که به عنوان پوشش سقف و دیوار به کار می رود. در ایران به انواع صفحه های گچی کناف گفته می شود.

چرا باید در بازسازی منزل از کناف استفاده کنیم؟

معمولاً وقتی صحبت از بازسازی منزل می شود، انسان ناخود‌آگاه به یاد کاری سخت و زمان‌بر و با دردسرهای زیاد می افتد. اما پیش از آنکه از بازسازی منزل دلسرد شوید، به طرح ها و مصالح نوین ساختمانی فکر کنید که به سرعت کار بازسازی را به پیش می برد. کناف از جمله همین مصالح کارآمد است که به شما کمک می کند در کم‌ترین زمان فرآیند بازسازی را به انجام برسانید.

  کاربردها و مزیت‌های کناف در بازسازی سقف و دیوار منزل

کناف به دلیل مزیت هایی که دارد برای بازسازی منزل انتخابی ایده آل به شمار می رود.

از مهم ترین کاربردهای کناف کاهش ارتفاع سقف اتاق و پذیرایی است. سقف کاذب کناف به سهولت کار گذاشته می شود و انواع نورپردازی های زیبا و چراغ های تزئینی بر روی آن قابل پیاده سازی است. سقف های دکوراتیو بسیار زیبا در قالب کناف با انواع لامپ های هالوژن و نورهای مخفی کار گذاشته می شود که بسیار چشم‌گیر خواهد بود.

کناف را برای ساخت و بازسازی دیوار نیز به کار می برند. دیوار کناف به سرعت قابل اجراست و از بهترین انتخاب‌ها به عنوان پارتیشنِ جداکننده است. از مزیت های دیوار کنافی، ایجاد طرح های برجسته و فرورفته بر سطح دیوار است.

کناف فقط از چند صفحه گچی تشکیل شده و وزن سبکی دارد، بنابراین، به جا‌به‌جاییِ کیسه هایِ سنگینِ مصالح نیازی نیست و به آسانی می توان از آن به عنوان پوشش سقف استفاده کرد.

کناف در ضخامت های مختلف موجود است و بسته به محیط اجرا، ممکن است از کناف معمولی، کناف رطوبتی، کناف حرارتی و غیره استفاده شود.

قیمت کناف

از دیگر مزیت های کناف قیمت مناسب این محصول نسبت به سیار مصالح ساختمانی است. قیمت کناف، جدا از هزینه هایِ کناف کاری، با توجه به طرح و نوع تایل، داخلی یا خارجی بودن محصول، و ویژگی های خاص مثل مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، تعیین می شود.

بازدیدها: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *